۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

اچ‌تی‌سی بولت رسما رونمایی شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون آرنا، این گوشی مخصوص شبکه LTE Plus اسپرینت ساخته شده و می‌تواند اطلاعات را با سرعت‌های خیلی بالا انتقال دهد.

برای رسیدن به این سرعت فوق‌العاده مودم اسنپ‌دراگون X10 LTE کمک بسیاری کرده است.

بدنه اچ‌تی‌سی بولت از آلومینیوم است و این نخستین گوشی اندرویدی فلزی است که در مقابل نفوذ آب مقاوم است.

علاوه بر آن؛ بولت تأییدیه IP57 را گرفته که باعث می‌شود تا در برابر باران، ریخته شدن مایعات و سقوط ناگهانی در آب تا عمق حدود یک متر به مدت 30 دقیقه مقاومت کند.

 

 

صفحه‌نمایش این گوشی 5.5 اینچ و SUPER LCD 3 است که یک محافظ گوریلا گلس 5 از آن مراقبت می‌کند. رزولوشن صفحه آن 1440x2560 است.

پردازنده‌ای که در ساخت این گوشی از آن استفاده شده اسنپ‌دارگون 810 با هشت هسته و سرعت کلاک 2GHz است. در کنار آن یک رم 3GB و حافظه داخلی 32GB هم دیده می‌شود. به‌غیر از آن؛ یک اسلات برای کارت‌ حافظه microsD هم برای آن درنظر گرفته شده که تا 2T بایت اطلاعات را پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی بولت 16 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 و تثبیت کننده اپتیکال تصویر است. پشتیبانی از تصویربرداری 4K و سیستم صوتی RAW برای پخش صوت با رزولوشن بالا از دیگر ویژگی‌های آن است.

علاوه بر آن یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسل در این گوشی تعبیه شده است.

 

 

باتری بولت 3200 میلی آمپر ساعت است و از فناوری شارژ سریع Quick Charge 2.0 بهره می‌برد. وجود پورت USB 2.0 Type-C و پشتیبانی از فناوری NFC را هم باید به سایر مشخصات اضافه کنیم.

سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید 7.0 به همراه رابط کاربری است. اچ‌تی‌سی بولت از Cat.9 LTE پشتیبانی می‌کند و بنابراین می‌تواند سرعت 450Mbps را برای دانلود و 50Mbps را برای آپلود تأمین کند.

این گوشی فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون است و کاربران برای لذت بردن از موسیقی‌های محبوبشان باید از پورت USB Type-C استفاده کنند.

خریداران می‌توانند این گوشی را در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای در اختیار داشته باشند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

11848