۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

تاپسی «Tap30» شما را به مقصد میرساند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، نرم افزار «تاپسی» یکی از برنامه های هوشمند دریافت تاکسی است؛ این نرم افزار با قابلیت های جالبی که دارد از طریق کافه بازار روی گوشی های همراه نصب می شود و مسافر و راننده براحتی می توانند همدیگر را در مسیر مشترک و در کوتاه ترین زمان ممکن پیدا کنند. 

میلاد منشی پور مدیرعامل تاپسی درباره قابلیت های این نرم افزار می گوید: در واقع این نرم افزار در ساده ترین حالت یک وسیله هوشمند است. این وسیله هوشمند رانندگانی را که می خواهند سرویس دهند به مسافرانی که دنبال تاکسی می گردند، وصل می کند. 
مزیت های دیگری هم در این سیستم وجود دارد که در سیستم های مشابه سنتی نیست؛ مثلا دیگر نیازی نیست یک راننده آژانس، بعد از پیاده کردن مسافر، همان مسیر را خالی و بدون مسافر باز گردد. 
طبق تجربه مشابه کشورهای دیگر با استفاده از این نرم افزار، بین 50 تا 100 درصد در زمان مسافر و راننده صرفه جویی می شود. 
این حجم انبوه از خودروهایی که در خیابان ها به دنبال مسافر هستند و در نتیجه بنزین بیشتری مصرف می کنند و هوا را هم بیشتر آلوده می کنند، ساماندهی می شوند.
منشی پور می گوید: رانندگانی که شرایط عضویت در این سامانه را داشته باشند و گواهی های لازم و سوابق کاری معتبر ارائه دهند، می توانند با رعایت شرایط به ناوگان ما بپیوندند.
این سیستم طوری طراحی شده که همزمان چند نفر از بستگان مسافر می توانند مسیر سفر را از برنامه گوشی های خودشان چک کنند؛ از زمان سوار شدن تا لحظه رسیدن. 
روال کار ما به این شکل است که مسافر می تواند تنها با چند کلیک روی گوشی، ماشین درخواست کند. نیازی هم به تماس تلفنی و آدرس دادن نیست. هم کیفیت سرویس ها بالاتر می رود و هم قیمت ها نسبت به تاکسی های دربستی خیابان پایین تر می آید. 
همچنین قیمت سفر از ابتدا مشخص است و نیازی به مذاکره با راننده هم نیست. از همه مهم تر احتیاجی به پول نقد هم نیست و براحتی هزینه سفر فقط با یک کلیک به صورت آنلاین پرداخت می شود.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، اپلیکشین هوشمند درخواست تاکسی TAP30، تجربه سفارش آسان تاکسی از طریق اینترنت یا قیمت کمتر از تاکسی دربستی و تاکسی تلفنی را برای مسافران فراهم میکند.

دریافت این برنامه برای کاربران اندروید از گوگل پلی و کافه بازار و برای کاربران ios از اپل استور اپل امکان پذیر است.

نظرات : 0

ثبت نظر

61558