۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

نسخه جهانی اچ‌تی‌سی بولت دوم آذر رونمایی میشود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از گجت مش، اما از نکات عجیب آن باید به عرضه انحصاری توسط اپراتور موبایل Sprint اشاره کرد. علاوه بر آن؛ پردازنده‌ای که در این اسمارت‌فون به‌کار رفته نسبتا قدیمی است. شاید کسی فکر نمی‌کرد که اچ‌تی‌سی در ساخت بولت از اسنپ‌دراگون 810 استفاده کند.

از دیگر سئوالاتی که برای علاقه‌مندان پیش آمده قیمت بالای آن در کنار مشخصات فنی این گوشی است.

صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD؛ 3GB رم؛ 32GB حافظه داخلی و یک باتری 3200  میلی آمپر ساعتی در کنار دوربین اصلی 16 مگاپیکسل؛ دوربین سلفی 8 مگاپیکسل و هم‌چین استفاده از فناوری شارژ سریع در نوع خود خوب به‌نظر می‌رسد اما پرداخت مبلغ 600 دلار برای آن چندان عاقلانه نیست.

اما خبرهای خوبی هم در راه است. به‌تازگی دعوت‌نامه‌های رسمی برای مراسم رونمایی از گوشی جدید بولت در تاریخ دوم آذر در تایوان به نمایش گذاشته شده است.

البته در این دعوت‌نامه به‌طور مشخص اشاره‌ای به دستگاه‌هایی که احتمالا رونمایی خواهند شد؛ نشده است ولی با توجه به شایعات اخیر، انتظار می‌رود که این رویداد برای معرفی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی 10 EVO باشد.

 


گفته می‌شود که اچ‌تی‌سی10 EVO در حقیقت نسخه جهانی گوشی Bolt است و با توجه به قطرات آبی که در پوستر تبلیغاتی این رویداد دیده می‌شود؛ پیش‌بینی می‌شود که این نسخه از گوشی Bolt در برابر آب هم مقاوم باشد.

به ‌احتمال زیاد مشخصات هر دو گوشی مشابه هم هست اما یک تفاوت وجود خواهد داشت؛‌ گوشی EVO دارای 64GB فضای حافظه داخلی است.

به‌نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی قصد دارد این گوشی را هم‌زمان در خاورمیانه، اروپا و آفریقا نیز عرضه کند.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

25797