۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

سگا نسخه اسمارت‌فون Football Manager را منتشر کرد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از گیزموی انگستان، هفته پیش بود که نسخه تبلت این بازی برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید منتشر شد اما علاقه‌مندان بی‌صبرانه منتظر بودند تا نسخه اسمارت‌فون این بازی هم در دسترس قرار بگیرد.

در همان زمان سگا اعلام کرد که به‌زودی این نسخه هم در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و حالا با گذشت تنها یک هفته؛ کاربران دستگاه‌های هوشمند می‌توانند از انجام Football Manager 2017 لذت ببرند.

نسخه‌ای که برای تبلت منتشر شده 19.9 دلار قیمت دارد و حالا سگا برای نسخه مخصوص گوشی‌های ‌هوشمند این بازی قیمت 8.9 دلار را در نظر گرفته است. در نسخه جدید شاهد تغییرات زیادی نسبت به نسخه قبلی هستیم. به‌عنوان مثال، رابط کاربری بازی تغییرات قابل توجهی کرده تا کاربران بتوانند عملکرد بهتری را در بازی از خود به نمایش بگذارند.

از جمله تغییرات صورت گرفته دیگر؛ می‌توان به بهبود بخش استعدادیابی باشگاه‌ها اشاره کرد. در این قسمت کاربران می‌توانند بازیکنان با استعداد را کشف و به استخدام باشگاه خود درآورند.

 

 

بازی Football Manager 2017 دارای 15 لیگ معتبر اروپایی است؛ در کنار آن‌ها دو لیگ جدید لهستان و ترکیه نیز به این بازی اضافه شده‌اند.

برای دانلود نسخه اندروید این بازی به لینک زیر مراجعه کنید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sigames.fmm2017

برای دانلود نسخه iOS این بازی به لینک زیر مراجعه کنید:

https://itunes.apple.com/us/app/football-manager-mobile-2017/id1095683899

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

87100