۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

آیفونی که کف دریاچه پیدا شد هم‌چنان کار می‌کند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون آرنا، حتما طی چند سال گذشته اخبار زیادی را در خصوص گوشی‌های تلفن همراه و اتفاقاتی که در شرایط مختلف برای آن‌ها افتاده است؛ شنیده‌اید اما خبر زیر مطمئنا با خبرهای قبلی تفاوت‌های زیادی دارد.

فردی به‌نام مایکل گانتروم که در شهر  Knox ایالت پنسیلوانیا ساکن است تصمیم می گیرد تا به‌همراه دوستان‌اش به ماهیگیری برود. اما به‌ناگهان گوشی آیفون 4 که در دست‌اش بود به داخل دریاچه می‌افتد.

یکی از مواردی که این دریاچه با آن مواجه می‌شود آن است که در مقاطعی از سال به‌دلیل کمبود آب سد به‌طور کامل خشک می‌شود و در این زمان ساکنان محلی به جست‌وجوی تجهیزات و وسایل به‌جا مانده از ماهیگیران می‌پردازند.

فردی به‌نام دانیل کالگرن که یک مهندس مکانیک است از جمله افراد جستجوگر است که به‌منظور پیدا کردن اشیای فلزی راهی دریاچه می‌شود. وی در نهایت موفق می‌شود به‌جای فلزهای باارزش یک گوشی آیفون 4 پیدا کند که زیر گل و لای مدفون شده بود.

وی در این‌باره می‌گوید: من گوشی را به خانه بردم، تمیز کردم و داخل برنج قرار دادم. از سر کنجکاوی تصمیم گرفتم ببینم این گوشی هنوز کار می‌کند یا نه. بعد از دو روز گوشی روشن شد و نخستین چیزی که دیده شده محافظ صفحه Pittsburgh Penguins بر روی آن بود.

یابنده موفق شد از داخل گوشی به شماره صاحب گوشی برسد و خبر پیدا شدن را به وی اطلاع دهد.

صاحب اصلی این گوشی از طریق پست آیفون گم‌شده‌اش را دریافت کند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

29468