۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

اسپیکرهای برند لامبورگینی وارد بازار شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ورج، همه علاقه‌مندان خودرو با نام لامبورگینی به‌خوبی آشنا هستند و می‌دانند که محصولات ساخت این شرکت از زیبایی و قدرت بالایی برخوردار هستند.

به‌همین دلیل است که سایر شرکت‌های خودروسازی؛ لامبورگینی را الگوی خود قرار می‌دهند و سعی می‌کنند خودروهایی تولید کنند که مشابه محصولات این شرکت باشد.

اما حالا باید منتظر یک محصول کاملا متفاوت با برند لامبورگینی باشیم: اسپیکرهای  Ixoost EsaVox. سازنده این اسپیکر تمام تلاش خود را کرده تا به طراحی این شرکت مشهور وفادار باشد.

البته پیش از این؛ شاهد عرضه گجت‌هایی با طراحی پورشه بوده‌ایم. اما جالب است بدانید که بلندگوی جدید عرضه شده واقعا با استفاده از برخی قطعات خودروهای لامبورگینی ساخته شده است.

به‌عنوان مثال از اگزوزهای لامبورگینی در ساخت این بلندگو استفاده شده است. هم‌چنین سایر قسمت‌های این بلندگو به‌طور کامل با الهام از سبک طراحی لامبورگینی ساخته شده است. مانند دکمه اصلی آن که شبیه به دکمه استارت خودروهای لامبورگینی ساخته شده است.

دو ووفر هشت اینچی و یک ساب‌ووفر پانزده اینچی از جمله قطعاتی هستند که در تولید صدای قدرتمند در این بلندگو نقش دارند.

این بلندگو به بلوتوث 4.0 و ورودی صوتی RCA برای پخش موسیقی مجهز است. رنگ‌بندی این اسپیکرها درست مشابه خودروهای لامبورگینی است یعنی رنگ‌های زرد؛ قرمز؛ مشکی و نارنجی.

البته جای تعجب ندارد که این اسپیکر از قیمت بالایی برخوردار باشد چون برند لامبورگینی روی آن است. قیمتی که برای این اسپیکر درنظر گرفته شده 19 هزار و 900 دلار است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

81502