۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

دارندگان اسمارت‌فون‌ نکسوس منتظر عرضه نسخه جدید اندروید نوقا باشند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ورج، با این احتساب کسانی که گوشی نکسوس دارند می‌توانند از قابلیت‌‌های جدید نسخه جدید این سیستم‌عامل بهره ببرند. در حالی‌که تا پیش از این؛ تنها دارندگان گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL می‌توانستند از آن استفاده کنند.

اگر به‌خاطر داشته باشید اوایل سال جاری میلادی بود که گوگل ایموجی‌های متنوعی را بر اساس جنسیت کاربران خود منتشر کرد و کسانی که از نسخه 7.1.1 اندروید استفاده می‌کنند می‌توانند از تازه‌ترین ایموجی‌های ارائه شده لذت ببرند.

علاوه بر آن؛ کیبورد GIF اختصاصی پیکسل‌های گوگل نیز از این پس در اختیار دارندگان همه گوشی‌های نکسوس قرار می‌گیرد. با این امکان؛ کاربران می‌توانند به‌صورت مستقیم به دنبالGIFها بگردند.

با این‌حال تمام این به‌روزرسانی‌‌ها شامل قابلیت‌های سرگرم کننده پیام‌رسانی نیست. اندروید نوقای 7.1.1 از میان‌برهای اپلیکیشن در صفحه هوم بهره می‌برد و بدین ترتیب کاربر می‌تواند با فشار طولانی انگشت روی آیکون یک برنامه فعالیت‌های خاصی از اپ‌های موردنظر را اجرا کند. البته اپ هم باید از این قابلیت پشتیبانی کند.

همه این قابلیت‌ها در نسخه بتای اندروید 7.1.1 وجود داشتند اما نسخه نهایی قرار است طی هفته‌های آینده برای نکسوس 6؛ نکسوس 5X؛ نکسوس 6P؛ نکسوس 9؛ پیکسل؛ پیسکل XL و پیکسل C عرضه شود.

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

29264