۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

به‌روزرسانی جدید تلگرام با مجموعه‌ای از قابلیت‌های تازه

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اندروید هدلاینز، با آپدیت جدید تلگرام می‌توانید چت‌هایی که اهمیت بیشتری برای‌تان دارند را به بالای اینباکس منتقل کنید تا همیشه در دسترس شما باشند.

یکی از جدیدترین امکانات این اپ فضای مجازی Pinned Chats نام دارد. این قابلیت برای افرادی که کارهای خود را از طریق تلگرام هماهنگ می‌کنند فواید زیادی دارد. با پین کردن چت؛ دسترسی به چت‌های کاری بر اساس اولویت امکان‌پذیر می‌شود.
برای این کار کافی است تا در اندروید انگشت خود را برای چند لحظه بر روی چت موردنظر نگه دارید. اما در iOS چت را به سمت چپ بکشید و گزینه Pin را انتخاب کنید. فعلا این کار برای حداکثر 5 چت درنظر گرفته شده است.

امکان بعدی این اپلیکیشن  IFTTT یا If This Then That است. با این کار می‌توانید حساب کاربری تلگرام خود را به بیش از 360 سرویس دیگر متصل کنید. این سرویس‌ها هرچیزی می‌تواند باشد: از شبکه‌های اجتماعی از قبیل توییتر و اینستاگرام گرفته تا ابزاری مانند جیمیل و هم‌چنین اپ‌های سرگرمی مانند اسپاتیفای یا پینترست؛ سرویس‌های فضای ابری مانند دراپ‌باکس یا گوگل درایو و اینترنت اشیاء.
این نخستین اپلیکیشن پیام‌رسان است که به‌طور کامل با IFTTT تلفیق می‌شود. این ارتباط دوطرفه است. هم‌چنین می‌توان از طریق تلگرام سایر سرویس‌ها را کنترل کرد؛ یا نوتیفیکیشن‌ها و محتوایی مانند عکس و ویدیو که در آنها منتشر می‌شود را دریافت کرد.

اما در کنار موارد فوق سه ویژگی جدید در تلگرام 3.15 بر روی اندروید عرضه شده است: امکان چرخش و برش در ادیتور عکس؛ یک پلیر جدید برای ویدیوهای یوتیوب با استفاده از حالت تصویر در تصویر و امکان ارسال پیام‌ها و ویدیوها به چت‌های محرمانه.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

60011