۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

ضدویروس پاندا گواهینامه VB100 را روی ویندوز 10 دریافت کرد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی ایمن رایانه پندار نماینده انحصاری ضدویروس پاندا در ایران، ویندوز 10 به سیستم عامل از پیش تعیین شده برای بسیاری از رایانه ها و لپ تاپ ها تبدیل شده است. این مسئله باعث شده تا کاربران برای انتخاب نرم افزارهای مورد نیاز خود بدنبال گواهینامه ها و تاییدیه های اینچنینی باشند تا با خیال راحت از آن نرم افزارها بهره ببرند.
اولین ویژگی که در سیستم عامل جدید مایکروسافت اضافه شده این است که مانند یک سرویس ابری طراحی شده است و شما میتوانید هر چیزی را با مایکروسافت به اشتراک بگذارید. هرچند شاید این را یک تهدید بدانید.

یکی دیگر از ویژگی های ویندوز 10 این  است که با توجه به سلایق شما و سوابق بازدید شما از صفحات اینترنتی، یکسری پیشنهادات به شکل تبلیغ به شما میدهد که این مورد هرچند جذاب است ولی میتواند آزار دهنده باشد. از طرفی تهاجمی نیز بنظر می آید چرا که مایکروسافت باید دسترسی وسیعی به اطلاعات شخصی شما داشته باشد تا بتواند سلایق و علایق شما را حدس بزند. 
اگر این سیستم عامل جدید هنوز شما را متقاعد نکرده، و شما ترجیح می دهید اطلاعات خود را خصوصی نگه دارید میتوانید بعد از نصب ویندوز 10 از یک نرم افزار ضدویروس خوب مانند پاندا استفاده کنید. این ابزار به گواهی Virus Bulletin بهترین ابزار امنیت سایبری برای ویندوز 10 است. 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

62544