۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

طراحی مفهومی سونی اکسپریا اج توسط یک ایرانی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اندروید هدلاینز، با این‌که در طی سال‌های گذشته شرکت‌های تولیدکننده اسمارت‌فون در تلاش بوده‌اند تا یک گوشی بدون حاشیه معرفی کنند؛ اما همین چندی پیش بود که شرکت شیائومی با رونمایی از Mi Mix نخستین محصولی را معرفی کرد که واقعا بدون حاشیه است.

این گوشی که در ماه اکتبر معرفی شد‌ اسمارت‌فون پیشرفته‌ای است که از یک صفحه‌نمایش بزرگ 6.4 اینچی با رزولوشن 2040x1080 برخوردار است. چیپ‌ست آن؛ اسنپ‌دراگون 820 در کنار 4GB رم و فضای حافظه داخلی 128GB است.

شیائومی از این گوشی به‌نام "گوشی مفهومی" یاد می‌کند. اما با گذشت چند هفته از آغاز فروش Mi Mix در چین؛ بسیاری از علاقه‌مندان به سیستم‌عامل اندروید و طراحان در تلاش هستند تا نحوه به‌کارگیری این طراحی بدون حاشیه در اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌های سایر شرکت‌ها را حدس بزنند.

شاید به‌همین خاطر است که یک طراح ایرانی به‌نام «فرهنگ» یک طراحی ویژه از گوشی مفهومی Sony Xperia Edge  ارائه داده که یک اسمارت‌فون بدون حاشیه از این شرکت است.

این محصول مفهومی Xperia Edge نام‌گذاری شده و از طراحی با کناره‌های خمیده در دو طرف و قسمت فوقانی صفحه‌نمایش برخوردار است که موجب می‌شود این گوشی از سه طرف کاملا بدون حاشیه باشد.

البته تصاویری که منتشر شده به شرکت سونی مربوط نمی‌شود و تنها اثری است که توسط یک هنرمند ایرانی طراحی شده است.

وی سال گذشته نیز طرح مفهومی گلکسی نوت 5 و امسال هم طرح مفهومی گلکسی نوت 7 را منتشر کرده بود.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

52863