۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

تماشای راحت‌تر ویدیوهای یوتیوب روی اسمارت‌فون با به‌روزرسانی جدید

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اندروید پلیس، اگر روی کامپیوتر ویدیوهای یوتیوب را تماشا می‌کنید هیچ مشکلی از این بابت نخواهید داشت اما این قضیه در زمان استفاده از اسمارت‌فون‌ها متفاوت است.

به‌ویژه زمانی‌که نوار مخصوص عقب و جلو زدن ویدیوها آنقدر باریک باشد که نتوانید ثانیه خاصی از ویدیوهای طولانی را با دقت و با استفاده از انگشتان خود انتخاب کنید.

به همین دلیل است که یوتیوب مشغول کار روی ابزارهای جدیدی است که کار با این سرویس را برای کاربران راحت‌تر می‌کند. هم‌چنین؛ اپلیکیشن جدید برای اندروید به‌صورت مخفیانه به این قابلیت‌های جدید مجهز شده و کاربران می‌توانند به‌صورت موقت از آنها استفاده کنند.

به‌کمک این قابلیت‌های جدید؛ کاربران می‌توانند با دو بار ضربه زدن سمت راست؛ نمایشگر ویدیو را 10 ثانیه جلو ببرند و با دو بار ضربه زدن روی سمت چپ تصویر نیز ویدیو را 10 ثانیه به عقب ببرند.

پس با این حالت؛ خیلی راحت می‌توان ثانیه‌های مختلفی از این ویدیو را دید.

این قابلیت‌ها در نسخه 11.47.55 یوتیوب اندرویدی به‌کار گرفته شده‌اند و برای استفاده از آن‌ها باید نسخه نصب شده روی گوشی را به‌روزرسانی کنید.

برای فعال کردن این قابلیت‌ها نیز باید به بخش اپلیکیشن‌ها رفته، یوتیوب و سپس Storage را انتخاب کرده و روی Clear Data ضربه زده و آن را انتخاب کنید.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

59770