۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

ایموجی‌های جدید در به‌روزرسانی تازه سیستم‌عامل iOS

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ان‌دی‌تی‌وی، کسانی‌که از دستگاه‌های آیفون؛ آیپاد و آیپد استفاده می‌کنند می‌توانند سیستم‌عامل این گجت‌ها را با نسخه iOS 10.2‌ به روزرسانی کنند.

این آپدیت جدید شامل ایموجی‌های تازه‌؛ والپیپر و اپلکیشن جدید برای تلویزیون این شرکت است.

اگر از کاربران اپ Messages  هستید می‌تواند از یک قابلیت جدید به‌نام Celebration استفاده کنید.

علاوه بر این؛ قابلیت دیگری به‌نام  SOS به کاربران این امکان را می‌دهد تا با 5 بار فشار دادن دکمه پاور و بعد از شمارش معکوس 3 ثانیه‌ای؛ درخواست کمک کنند.

این قابلیت در کشورهای مختلف شامل ایالات متحده؛ استرالیا؛ کانادا؛ هند؛ ژاپن؛ روسیه؛ بلژیک؛ برزیل؛ چین؛ فرانسه؛ هنگ کنگ؛ ایتالیا؛ اسپانیا و بریتانیا قابل استفاده خواهد بود.

در کنار این به‌روزرسانی برای iOS؛ یک به‌روزرسانی جدید هم برای سیستم‌عامل ساعت‌های هوشمند این شرکت عرضه شده است که شماره بیلد آن 3.1.1 است.

البته این بیلد شامل تغییرات زیادی نیست و فقط برخی از باگ‌هایی که در نسخه قبلی موجود بوده برطرف شده است.

پشتیبانی از ایموجی جدید Unicode 9 از جمله این تغییرات است. از دیگر تغییرات این سیستم‌عامل می‌توان به مواردی مانند رفع مشکلی که مانع از نمایش نام مخاطبان در نوتیفیکیشن‌ها و اپلیکیشن Messages  می‌شود؛ مشکلی که مانع از پاسخگویی به نوتیفیکیشن‌ها می‌شود؛ اشاره کرد.

هم‌چنین رفع مشکلی که مانع از نمایش حلقه‌های Activity در واچ فیس‌های Activity می‌شد در کنار رفع مشکلی که مانع از غیر فعال شدن اپلیکیشن Maps پس از پایان مسیریابی می‌شود از دیگر موارد است.

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

25003