۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

پرچم‌دار بعدی ایسوس از FCC تأییدیه گرفت

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون آرنا، همان‌طور که در خبرهای چند روز گذشته به اطلاع رساندیم ایسوس آماده می‌شود تا از اسمارت‌فون جدید خود که به دوربین دوگانه در پشت گوشی مجهز است؛ رونمایی کند.

در وبسایت FCC مشخص شده که این گوشی جدید که شماره مدل آن Asus Z10HD است از استاندارد LTE پشتیبانی می‌کند.

دوربینی که برای این گوشی به‌کار گرفته شده حداقل 16 مگاپیکسل است و امکان زوم اپتیکال را تا دو برابر فراهم می‌کند. این همان قابلیتی است که در پرچم‌داران فعلی اپل نیز دیده می‌شود.

ایسوس با معرفی ZenFone Zoom  به بازار به کاربران این امکان را می‌دهد تا از قابلیت زوم اپتیکال تا سه برابر استفاده کنند. البته ضخامت این گوشی نسبت به مدل قبلی بیشتر به‌نظر می‌رسد.

صفحه‌نمایش این گوشی 5.5 اینچ با رزولوشن 1920x1080 است. پردازنده هشت هسته ای اسنپ‌دراگون 625 با سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتز؛ باتری 4850 میلی آمپر ساعت و سیستم عامل اندروید مارشمالو 6.0.1 از دیگر مشخصات این گوشی است.

هم‌چنین قرار است که این گوشی در سه مدل با رم‌های 2؛ 3 و 4 گیگابایت عرضه شود. علاوه بر آن؛ فضای حافظه آن هم در سه مدل 16؛ 32 یا  64 گیگابایت خواهد بود.

گفته می‌شود که نام اصلی این گوشی ZenFone 3 Zoom نخواهد بود اما مطمئنا از همین خانواده است.

ایسوس اوایل ماه ژانویه 2017 و در جریان CES2017 از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد و ZenFone 3 Zoom نیز ممکن است در میان این محصولات باشد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

79332