۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

یوگابوک لنوو با سیستم‌عامل کروم سال 2017 عرضه می‌شود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ورج، شهریور ماه سال جاری بود که شرکت لنوو در جریان برگزاری رویداد IFA 2016 از تبلت هیبریدی جدید خود در قالب یوگا بوک رونمایی کرد.

این محصول جزء دستگاه‌های دو در یک بازار به‌حساب می‌آید؛ اما با همه آن‌ها از یک نظر وجه تمایز دارد. صفحه کلیدی که برای آن درنظر گرفته شده حساس به فشار است و همین مسئله باعث شده تا کاربران زیادی جذب آن شوند.

از طرف دیگر؛ مهندسان این شرکت تبلت فوق را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌اند که از قابلیت اجرای سیستم‌عامل‌های اندروید و ویندوز بهره می‌برد و کاربران می‌توانند با توجه به نیازی که دارند؛ یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنند.

با نزدیک شدن به پایان سال 2016 و آغاز سال 2017 شایعات زیادی در خصوص دستگاه‌هایی که قرار است در سال آتی وارد بازار شوند شنیده می‌شود و یکی از آن‌ها همین دستگاه لنوو است. شنیده می‌شود که این شرکت در سال 2017؛ یوگا بوکی مجهز به سیستم‌عامل کروم را روانه بازار می‌کند.

«جف مردیث»؛ نایب رئیس لنوو در مصاحبه‌ای اعلام کرد که نسخه مجهز به سیستم‌عامل یوگا بوک در اواسط سال 2017 معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

وی افزود که دوست‌داران پلتفرم‌های کروم و اندروید باید منتظر خبرهای خوشی باشند. با توجه به این‌که پلی‌استور به سیستم‌عامل کروم اضافه می‌شود به احتمال زیاد این مدل به نسخه ادغام شده پلتفرم‌های کروم و اندروید مجهز خواهد بود.

هنوز نمی‌توان با قطعیت در این خصوص نظر داد اما با توجه به خبری که نایب رئیس این شرکت در مصاحبه خود عنوان کرد قطعیت بیشتری پیدا می‌کند.

ولی یکی از مدیران ارشد گوگل به‌تازگی اعلام کرد که در حال حاضر تصمیمی برای ادغام این دو سیستم‌عامل وجود ندارد.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

61632