۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

آیفون بعدی از صفحه‌نمایش تاشو ساخت ال‌جی استفاده می‌کند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از آیفون هکس، وبسایت  ETNewsاعلام کرده که بخش صفحه‌نمایش شرکت ال‌جی در حال توسعه و تولید انبوه صفحه‌نمایش‌های تاشو برای اپل؛ گوگل و مایکروسافت است. اگر در طی این سه سال گذشته اخبار فناوری را دنبال کرده باشید حتما می‌دانید که ال‌جی نمونه‌های اولیه صفحه‌نمایش‌های تاشو و خمیده پیشرفته‌ای را معرفی کرده است.

به‌عنوان مثال؛ این شرکت صفحه‌نمایشی را تولید کرد که مانند کتاب تا می‌شود یا صفحه‌نمایشی که مانند روزنامه قابل رول شدن است.

از طرف دیگر؛ در دو محصول جدید ال‌جی در بخش اسمارت‌فون شاهد استفاده از صفحه‌نمایش‌های OLED قابل منعطف هستیم در حالی‌که چنین چیزی در سایر گوشی‌های موجود در بازار دیده نمی‌شود.

هم‌چنین؛ طی ماه‌های گذشته اخبار مختلفی درباره مجهز شدن آیفون‌های سال آینده اپل به صفحه‌نمایشOLED بدنه شیشه‌ای منتشر شده است. ولی طبق گزارش جدیدی که در رسانه‌ها منتشر شده استفاده از صفحه‌نمایش تاشو به‌جای خمیده است.

اما با توجه به این‌که در حال حاضر ده نمونه اولیه مختلف از آیفون در حال تست است؛ مشخص نیست که طراحی نهایی اسمارت فون سال‌آینده اپل به چه‌صورت خواهد بود.

حداقل انتظار می‌رود که این گوشی جدید دارای صفحه‌نمایش 5 اینچی یا 5.8 اینچی باشد. شاید سامسونگ اولین و احتمالا تنها تأمین کننده صفحه‌نمایش‌های OLED برای اپل باشد. 

از دیگر نکاتی که احتمالا در آیفون بعدی خواهیم دید طراحی بدون حاشیه‌؛ حذف دکمه هوم فیزیکی و تعبیه تاچ آی‌دی به‌صورت مستقیم در صفحه‌نمایش آن اشاره کنیم.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

23456