۱۴۰۳ سه شنبه ۱۷ مهر

اپ گوگل سرچ با قابلیت‌های جدید منتشر می‌شود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون آرنا، گوگل در حال توسعه محصولات و سرویس‌های خود در زمینه‌های مختلف است تا هم‌چنان در صدر شرکت‌های حوزه فناوری باشد. به‌همین دلیل Google Search با قابلیت‌های جدیدی از جمله  Recent Tan؛ یک حالت Lite خودکار و غیره در حال تست است.

ظاهرا برخی از کاربران موفق شده‌اند تا این قابلیت‌های در حال تست را مشاهده کنند و به‌گفته آن‌ها این قابلیت‌ها بسیار کاربردی هستند.

اولین قابلیت یک تب جدید Recent است که در منوی کشویی سمت چپ قرار دارد و همان طور که از نام آن پیدا است به کاربران امکان می‌دهد تا جدیدترین جستجوی‌های خود را از این بخش و به آسانی پیدا کنند.

علاوه بر این؛ Recent Tab قادر است تا صفحات جستجو شده درباره یک موضوع خاص را به‌صورت گروهی نمایش دهد و به این ترتیب پیدا کردن نتایج برای کاربر راحت تر خواهد شد.

از دیگر قابلیت‌های جدید سرچ گوگل می‌توان استفاده از آن در حالت آفلاین را نام برد که هم اکنون در حال تست است.

این حالت زمانی کاربرد دارد که اتصال اینترنت ضعیف است و کاربران نیاز به انجام جستجوهای زیاد دارند.

بخش دیگری از این قابلیت جدید گزینه جدید مدیریت جستجوهاست تا کاربر بتواند جستجوهایی که در حال انتظار در پس‌زمینه هستند را مدیریت کند.

آخرین قابلیت به نام Lite Mode زمانی کاربرد دارد که  اینترنت خط گوشی کند است. در این حالت؛ نتایج جستجو خلاصه می‌شود و تصاویر و محتوای سنگین از آنها حذف می‌شوند.

تمامی این قابلیت‌های از سمت سرور هستند بنابراین گوگل می‌تواند در تمامی زمان‌های دلخواه آنها را در اختیار کاربرانش قرار دهد یا در صورت عملکرد نامناسب آنها را به‌سرعت حذف کند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

65630