۱۴۰۳ سه شنبه ۱۷ مهر

گیگابایت حامی کاربران و اورکلاکرهای ایرانی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، از دید کمپانی گیگابایت، کشور ایران یکی از ارزشمندترین بازارهای موجود برای محصولات گیگابایت است. این کمپانی با درک این مطلب سعی دارد برای رضایت کاربران خود، بهترین امکانات را برای آنها فراهم کند.

 

 

در راستای تحقق این امر، در هفتۀ گذشته دفتر رسمی گیگابایت با دعوت از چند تن از اکستریم اورکلاکرهای ایرانی ضمن رونمایی نمادین از برنامه CPU-Z Aorus EDITION، از نسخۀ بتای بایوس LN2 Edition که مخصوص مادربرد Z270X-Gaming 7 می باشد نیز رونمایی کرد.
در این گردهمایی یک عدد پردازنده 7700k اینتل توسط مادربرد Z270X-Gaming 7 تا فرکانس 6590 مگاهرتز اورکلاک شد.
کارشناس روابط عمومی دفتر گیگابایت(ایزدپناه) عنوان کرد در راستای پیشرفت و توسعه روابط کمپانی گیگابایت با کاربران ایرانی خود از جمله اورکلاکرها، این کمپانی قصد دارد همانند گذشته با حمایت از کاربران خود چه در زمینۀ فنی و چه در زمینه های دیگر به روند رشد محصولات خود نیز کمک کند.
وی ضمن اعلام حمایت از جامعۀ اورکلاکینگ ایران اذعان نمود کاربران عادی نیز می توانند با مراجعه به وب سایت ها و فروم هایی که مورد تایید این کمپانی در ایران است ضمن کسب اطلاعات دربارۀ محصولات گیگابایت مشکلات خود را نیز مطرح کنند و یا هرگونه انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق رسانه های آنلاین مطرح کنند تا نظراتشان در اختیار دفتر رسمی گیگابایت ایران قرار گیرد.
وی وعده داد که پس از انجام تست های اولیه روی بایوس مذکور و اطمینان حاصل کردن از کارایی و بالا بودن ضریب اطمینان بایوس مورد نظر، این بایوس را در اختیار کاربران ایرانی که به اورکلاکینگ علاقه دارند قرار خواهد داد.

 

 

کمپانی گیگابایت پیش از این، به برگزاری همه پرسی هایی در سطح جهانی اقدام کرده بود.
همچنین این کمپانی اذعان دارد که از این پس محصولات خود را به پایه همه پرسی ها و نظرسنجی های کاربران خود تولید می کند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

88576