مرکز تماس ایران ارقام، پشتیبانی حرفه ای خدمات بانکداری الکترونیک
اهداف و کارکردها
اهداف مرکز تماس عبارتند از:
•ارتقاء نظام پاسخگویی بعنوان یک مسئولیت اجتماعی مبتنی بر قانون
•ارتقاء سطح خدمترسانی مطابق با اصل مشتریمداری
•ایجاد ارتباط موثر و کارا با مشتریان مطابق سلیقه ی رسانه ای آن ها
•حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای پیگیری و رفع نظاممند مسائل و مشکلات آنها
•مدیریت دانش و تجربه سرمایه های انسانی
•داده کاوی و تحلیل اطلاعات گردآوری شده در مرکز تماس
خدمات قابل ارائه
•پاسخگویی و پیگیری حل مسائل و مشکلات مشتریان طرف قرارداد در خصوص کلیه ی تجهیزات خدمات بانکداری الکترونیکی و تجهیزات IT
•پیگیری پیشنهادات، انتقادات و شکایات مشتریان
•ارائه خدمات اطلاع رسانی و نظرسنجی
•ارائه خدمات مرکز تماس و خدمات help desk به مشتریان و شعب بانک ها و موسسات مالی و اعتباری
•ارائه گزارشات تحلیلی مطابق نیازها و انتظارات مشتریان
شیوه های ارتباط با مرکز تماس شرکت ایران ارقام
· برقراری تماس با شماره ی 83814-021
· ارسال ایمیل به آدرس: crm@iranargham.com
· ارسال فکس با شماره گیری 83814-021 و انتخاب عدد 2 درIVR پخش شده
· ارسال sms به شماره 200083814
نظرات : 0