ثبت شکایات مشترکان فناوری اطلاعات و ارتباطات براساس موقعیت جغرافیایی ممکن شد
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، مجید حقی گفت: این سامانه با هدف بهرهمندی از نظرات مشترکان برای ارتقاء بهبود کیفیت ارایه خدمات، نظارت موثرتر بر عملکرد ارایهدهندگان خدمات، سرعت دادن به رفع اشکالات شبکههای ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی راهاندازی شده است.
وی درباره ویژگی سامانه جدید ثبت و پاسخگوئی به شکایات حوزه ICT تصریح کرد: در سامانه جدید امکان ثبت شکایت براساس موقعیت جغرفیائی مکان، نوع سرویس های متداول و به تفکیک ارایهدهندگان خدمات وجود دارد همچنین در این سامانه قابلیت افزودن مستندات شامل تصویر، صوت، امکان پیگیری شکایات با دریافت کد رهگیری، امکان اعلام شکایت با روشهای مختلف شامل تماس تلفنی، پست الکترونیکی، پیامک پیشبینی شده است.
حقی افزود: به منظور سرعت دادن به رفع شکایتها از سوی اپراتورها در این سامانه امکان مشاهده شکایتهای سایر مشترکین از ارایهدهندگان خدمات به صورت مکان نمای جغرافیائی و همچنین مشاهده نقطه نظرهای فنی ناظران سازمان در مورد شکایت مشترکان وجود دارد.
مشترکان سرویسهای ارتباطی، پستی و فناوری اطلاعات میتوانند از اینجا به سامانه جدید ثبت و پاسخگوئی به شکایت مشترکان دسترسی داشته باشند.
نظرات : 0