۱۴۰۳ شنبه ۱۴ مهر

رونمایی از دستاوردهای مرکز فناوری اطلاعات آستان قدس رضوی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS  به نقل از فارس، دستاوردها و اقدامات مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی امروز در مراسمی در مشهد مقدس رونمایی شد.

این مراسم با حضور بختیاری قائم مقام آستان قدس رضوی آغاز شد و فعالان حوزه ICT از جمله رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خوانساری رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و وحید صدوقی مدیرعامل سابق همراه اول نیز در این مراسم حضور دارند.

بختیاری قائم مقام آستان قدس رضوی در این مراسم با اشاره به رونمایی از 10 پروژه علمی و فناوری مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی اظهار داشت: یکی از راهکارهای تحقق سیاست راهبردی تبدیل مشهد مقدس به مرجع جهان اسلام استفاده از فناوری‌های روز است. 

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب مشترک مجله دانشمند و علاقمند به این مجله بودم گفت: در سال 55 مطلبی در این مجله منتشر شد که پیش‌بینی می‌کرد با رسیدن جمعیت جهان به 6 میلیارد نفر مردم دنیا را برای تامین غذا مستاصل می‌شوند و نفت تمام خواهد شد. 

وی گفت: امروز پیش‌بینی‌هایی از آینده جهان در سال 2020 ارائه می‌شود. 

در این پیش‌بینی‌ها تاکید می‌شود که محور تعالی در همه بخش‌ها فناوری خواهد بود و امروز نیز برای توسعه اندیشه نورانی امام رضا (ع) 10  پروژه علمی و فناوری به کمک آمده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

22851