۱۴۰۳ جمعه ۱۳ مهر

خواستن، تفکر، تعامل؛ عوامل مهم و کلیدی در ایجاد تحول پستی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS،وی در این دیدار از تلاش های مجموعه کارکنان، بویژه کارکنان بخش توزیع  قدردانی کرد و از آنان به عنوان قشر زحمتکش و امانتدار نام برد.

مدیرعامل با اشاره به عملکرد موفق شرکت ملی پست طی سالیان اخیر بیان داشت: سال مالی گذشته شبکه پستی نسبتا موفق و با تراز مثبت مواجه بوده است و این امر بدون تلاش و پشتکار تک تک کارکنان میسر نمی شد.

رئیس هیأت مدیره اظهار داشت: در کشور نیز شبکه پستی متاثر از وضعیت اقتصادی می باشد و هرچند امروز دشمنان با بهره گیری از کلیه امکانات و تجهیزات خود جنگی اقتصادی علیه کشور ما به راه انداخته اند و طبیعتا شبکه پستی کشور نیز بی تاثیر از آن نبوده است، اما باید کوشید تا با افزایش کیفیت ارائه خدمات، ضمن افزایش میزان رضایتمندی مشتریان، درآمد شرکت را نیز افزایش دهیم.

وی افزود: علیرغم وضعیت امروز حاکم بر اقتصاد کشور،خرسندیم که توانستیم یک وضعیت ثابت و نسبتا پایدار را در شرکت پست بوجود آوریم.

مهندس نعمتی با اشاره به شاخص کیفیت به عنوان اولویت اصلی ارائه خدمات پستی بر رعایت این اصل در کلیه امور تأکید و عنوان کرد:رساندن سالم و به موقع مرسولات به دست مشتریان دو مقوله بسیار مهم و حائز اهمیت می باشند که در افزایش میزان رضایتمندی مشتریان تاثیر بسزائی دارند.

وی تاکید کرد: فلسفه وجودی شرکت پست ارائه خدمات است و اصلا شرکت پست تشکیل شده تابه مردم خدمت کند.

مدیرعامل از سه عامل خواستن، تفکر، تعامل؛ به عنوان عوامل مهم و کلیدی در ایجاد تحول پستی  نام برد و در ادامه اجرای پروژه های جی نف و سیماک را زمینه ساز ارتقای پست دانست.

وی اظهار داشت: استقرار میز خدمت در ادارات پست می تواند در راستای ارائه خدمات مطلوب و عادلانه به مشتریان و ارتقای سطح رضایتمندی و افزایش میزان اعتماد آنها تاثیر بسزایی داشته باشد .

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در پایان سخنان خود از پست  به عنوان بهترین زیرساخت برای ارسال مرسولات نام برد.

در پایان کارکنان به بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و مدیرعامل نیز در راستای صدور دستور پیگیری  و ارائه راه حل به مشکلات آنان قول مساعدت داد.

نظرات : 0

ثبت نظر

19859