۱۴۰۳ جمعه ۱۳ مهر

آغاز به کار تیم ویژه ممیزی کیفیت و حمایت از مشتری

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، روز گذشته هجدهم شهریور ماه تیم ممیزی کیفیت و حمایت از مشتری با حضور احمدی معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل، مدیران حوزه فنی و نمایندگان دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان، درمرکز ملی پردازش و مبادله پستی به طور رسمی آغاز به کار کرد.

احمدی در این نشست با اشاره به اینکه در عرصه صنعت پست شاهد رقابت شدید هستیم و شبکه پستی با انبوهی از مشتریان خرد و کلان روبروست تصریح کرد: در جهت حفظ جایگاه و برتری رقابتی می بایست به سمت ارائه خدمات با کیفیت گام برداریم.

وی با تاکید بر ضرورت رضایت مشتریان و اصل مشتری مداری، خاطرنشان کرد تنها با ارائه خدمات با کیفیت است که می توانیم مزیت رقابتی ایجاد نمائیم.

 وی افزود: در واقع بهبود کیفیت خدمات منجر به رضایتمندی مشتریان می شود.

معاون فنی مدیرعامل در ادامه گفت: استقرار تیم ممیزی کیفیت متشکل از جمعی از کارشناسان خبره و با تجربه اجرایی و آشنا با مباحث کیفی در این مرکز به منظور کنترل مستمر بهبود فرایندها، شناسایی و جلوگیری از وقوع بی­ترتیبی ها در چرخه عملیات پستی، ارتقاء شاخص های کیفی و انجام  به موقع اقدامات پیشگیرانه صورت گرفت.

احمدی اظهار داشت: این تیم به صورت روزانه نسبت به کنترل و نظارت مستمر موارد کیفی از قبیل: رعایت نرخنامه و کرایه های پستی، مغایرت اوزان، لفاف بندی مرسولات، نحوه چیدمان مرسولات، قراردادهای پستی، برنامه های زمانبندی خطوط، ساعات جمع آوری، رهسپاری و... در چارچوب رویه مشخص شده توسط دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان اقدام و گزارش یکپارچه به منظور اقدام اصلاحی برای مبادی ذیربط استان ارسال می نماید.

شایان ذکر است شناسایی و بهبود موارد عدم انطباق فرآیندی-عملکردی و سیستمی با توجه
به شرایط خاص و رقابتی بازار و شاخص های کلیدی حوزه کیفیت و مشتریان توسط این تیم مورد پایش مستمر قرار گرفته و جهت جلوگیری و یا رفع بی ترتیبی، اقدامات پیشگیرانه، اصلاحی و یا راهکار مورد نیاز اتخاذ می شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

55780