۱۴۰۳ جمعه ۱۳ مهر

پروژه رادیو ترانک عمومی در شهر صنعتی ماهشهر افتتاح شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ،علی صالح نساج مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص راه اندازی نخستین شبکه رادیو ترانک عمومی، گفت: به دستور مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و در راستای افزایش شبکه رادیو ترانک عمومی و ایجاد دسترسی بهتر و مطلوب و همچنین ضرورت ایجاد ارتباط ایمن و پایدار در منطقه و به ویژه صنایع نفت و گاز، این پروژه توسط «های وب» اپراتور رادیو ترانک عمومی کشور احداث شد.
وی با اشاره به مزیت های شبکه رادیو ترانک افزود: این شبکه دارای مزیت هایی چون سرعت بالای برقراری سرویس، ایجاد شبکه یکپارچه و سراسری، اتصال کاربران حرفه ای به سایر شبکه های ارتباطی کشور، تأمین چتر پوشش دیتا با پهنای باند مناسب برای اتصال کاربران و نیز انجام پروژه های SCADA و Telemetry در محیط های صنعتی است.
صالح نساج ارتباط آنلاین، موقعیت یابی و همینطور سرعت دسترسی بالا با تاخیر کمتر از 40 میلی ثانیه را از مزیت های راهکار پیاده سازی توسط اپراتور رادیو ترنک برای پتروشیمی غدیر واقع در منطقه ویژه اتصادی ماهشهر دانست.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان اظهار امیدواری کرد: پوشش این شبکه از منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر آغاز شده و براساس پروانه و طبق برنامه زمانی پیش‌بینی شده، تمام استان به تدریج تحت پوشش شبکه رادیو ترانک عمومی قرار می‌گیرد.
بنابه این گزارش، نخستین پروژه رادیو ترانک عمومی در استان خوزستان با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار خوزستان و امام جمعه ماهشهر در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر افتتاح شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

33680