۱۴۰۳ جمعه ۱۳ مهر

مدیرعامل پست بانک: رعایت حقوق شهروندی سرلوحه عملکرد ما است

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک در مراسم افتتاح سامانه پاسخگویی الکترونیکی به شکایات این بانک با بیان اینکه ارتقاء سطح سامانه‌های بانک در راستای رعایت حقوق شهروندی در سرلوحه برنامه‌ها قرار دارد، گفت: احترام به حقوق مخاطبین، ذینفعان و رعایت حق‌الناس از الزامات مهم در حفظ صیانت و تکریم مشتریان محسوب می‌شود که خوشبختانه پست بانک ایران با راه اندازی سامانه مذکور سعی در رسیدگی به مشکلات، درخواست ها و پیشنهادات آنان دارد.
وی افزود: شایسته است فرد پاسخگو در سامانه پاسخگویی به مخاطب، خود را در جایگاه آنان قرارداده تا به خوبی رعایت حقوق شهروندی را درک کند.
در ادامه رضا اکبری نوری دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور حقوق شهروندی تصریح کرد: با توجه به گستردگی حضور پست بانک ایران درسطح کشور و تعامل با مخاطبان، از اقشار مختلف انتظار هوشمندی از مجموعه بانک در راستای کسب رضایت مشتریان و تامین حقوق مردم بسیار زیاد است.
همچنین قاسم تندرو مدیر امور حسابرسی و بازرسی پست بانک ایران در این مراسم اظهار کرد: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط مراجع ذیصلاح، بانک‌های کشور بدلیل ارائه خدمات الکترونیکی و تعامل بيشتر با مشتریان از بیشترین درصد پاسخگویی برخوردار می‌باشند.
وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در پست بانک در راستای حقوق شهروندی تصریح کرد: این بانک بعنوان یک نهاد مالی در حوزه تخصیص منابع مسئولیت بالائی دارد و ارائه خدمات در این بانک درراستای حقوق شهروندی صورت می‌گیرد. 
در این مراسم از سامانه مانیتورینگ دستگاه‌های خودپرداز (ATM) نیز رونمایی شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

33418