۱۴۰۳ جمعه ۱۳ مهر

عضو هیئت مدیره شرکت پست با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کرد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS،زرگوش عضو هیئت مدیره در دیدار با خدابخش استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به توان بالا و ظرفیت  های شبکه پستی که مجری دو پروژه ملی و اقتصاد مقاومتی سیماک و جی نف است، اظهار داشت: پیشینه مثبت خدمات نیابتی نشان از توان بالای این شبکه در انجام بهینه امور دستگاه های مختلف داشته و این شبکه آمادگی هر نوع همکاری با سازمان های را اجرائی دارد.

زرگوش با تقدیر از حمایت های استاندار آذربایجان شرقی در تسریع روند اجرایی و عملیاتی ساختن پروژه های ملی سیماک و  GNAF، از افزایش تعاملات میان دستگاهی به عنوان عامل پیشران و هدایت درست این پروژه ها نام برد .

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در این دیدار با اشاره به  معرفی پست استان به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی سال 96 و پیش رو بودن در ارزیابی ها و ممیزی های سال 97، این امر را نشان از برنامه محوری، نظارت مستمر و ارتقای کیفیت خدمات پستی در استان دانست .

در ادامه این دیدار خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی شبکه پستی را از جمله توانمند ترین و پاک ترین ارگان های خدمت رسان دانسته و افزود: پست استان همواره در ارائه خدمات به مردم نمونه بوده و از جمله اداراتی است که با وجود تعداد زیاد مراجعین، شاکیان اندکی داشته و این امر نشان از اعتماد عمومی مردم به پست و خدمت مطمئن این سازمان به مردم دارد .

خدابخش با ابراز رضایت از تعامل مدیرکل پست استان با استانداری و عملکرد این اداره کل در ارائه خدمات به مردم، از کارکنان پست استان به جهت همکاری در سفر استانی رئیس جمهوری تقدیر کرده و دلیل حضور پر رنگ پست در این عرصه را،  اعتماد، توان و ظرفیت بالای این مجموعه دانست .

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پروژه های ملی سیماک و GNAF بر افزایش سطح تعاملات دستگاه های ذیربط تاکید نموده و افزود: دستور همکاری سازمان های مرتبط با دو پروژه در اولین جلسه استانی صادر خواهد شد .

امام جمعه تبریز در دیدار با عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست :

پست همچون كتابی اصیل و قدیمی نسخه اصلی و ارزشمند ارتباطات است

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی با آیت الله دکتر آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار و گفتگو کرد .

در این جلسه زرگوش از حمایت ها و نیز بازدید ایشان از اداره کل پست استان آذربایجان شرقی به مناسبت 17 مهر، روز جهانی پست  قدردانی کرده و گزارشی از فعالیت های شرکت ملی پست و همچنین پست استان آذربایجان شرقی، ارائه نمود.

وی کسب رتبه برتر پست استان در جشنواره شهید رجایی و همچنین کسب رتبه های برتر و موفقیت های سازمانی را مرهون اعتماد عمومی مردم به پست، با تاسی از روحیات و حرکت های مبتی بر وحدت و یکپارچگی امام جمعه تبریز دانسته و افزود: حرکت های برنامه محور و تحلیل گرا در نهایت موفقیت و پیروزی را در پی خواهد داشت .

در این دیدار، آیت الله آل هاشم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز پست را از جمله شرکت های قدیمی خدمت رسان دانسته که از دیرباز مورد وثوق مردم بوده و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان ایفای نقش کرده است .

ایشان با اشاره به رشد فناوری و افزایش سواد رسانه ای و نقش تکنولوژی  در ارتباطات و اطلاعات، پست را همچنان پیشرو در ایجاد ارتباط دانسته و بر نقش پررنگ پست در ایجاد و بسط ارتباط تاکید نمود .

دکتر آل هاشم با اشاره به موقعیت شاخص پست دربین دیگر دستگاه های خدمت رسان , پست را همچون کتابی اصیل و قدیمی , نسخه اصلی و ارزشمند ارتباطات دانست .

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه تبریز با تاکید بر قدردانی از سرمایه عظیم اعتماد مردم افزود: شبکه پستی باید قدر اعتماد مردم که ناشی از خدمت بی منت و حفظ رسالت امانتداری در کارکنان پست می باشد را دانسته و در جهت خدمت به این مردم تلاش نماید.

دکتر آل هاشم با اشاره به محبوبیت نامه و نامه رسان  از دیرباز در ایران، کارکنان پست استان آذربایجان شرقی را از جمله کارکنان محبوب و خدوم دانسته و برای ایشان آرزوی توفیق کرد .

عضو هیئت مدیره :

هدف پست جلب رضایت مشتری با شعار سرعت دقت و اعتماد است

جلسه شورای اداری پست استان آذربایجان شرقی با حضور عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست تشکیل شد .

زرگوش در این جلسه  یکی از نیازهای ضروری جامعه کنونی را ابزار مناسب و تکنولوژی ارتباطی دانسته و افزود: کشور از نظر فناوری اطلاعات رشد چشمگیری داشته  ولی همچنان پستچی پل ارتباطی مردم با مردم و مسئولین است.

وی تغییر در نیاز مشتریان را نشان از همین رشد دانسته و موجب تغییر رویکرد پست در بخش های فیزیکی، الکترونی و مالی شده است و بر اساس همین تغییر نیاز و خواست جامعه، باید نسبت به تدوین خدمات جدید در بستر IT و هوشمندسازی حرکت نماییم.

عضو هیئت مدیره در ادامه افزود: شبکه پستی همواره در حال بازمهندسی ارائه خدمات پستی و برنامه هوشمندسازی در مراحل چهارگانه پستی است.

زرگوش در بخش دیگری از سخنان خود بر ارائه خدمات با کیفیت و با سرعت پستی تاکید کرده و گفت: مردم خواهان دسترسی آسان به خدمات پستی هستند و در این راستا باید سرعت سیر مرسولات از قبول تا توزیع را به روز کرده و با استفاده از زیر ساخت های نرم افزاری و فناورانه به دنبال ایجاد باجه های مجازی باشیم .

عضو هیئت مدیره پست در جلسه شورای اداری پست استان آذربایجان شرقی بر لزوم حرکت در جهت اقتصاد دیجیتالی که برگرفته از توسعه اقتصادی نوین   می باشد تصریح کرده و افزود: یکی از بخش های توسعه اقتصادی نوین، تجارت الکترونیک می باشد که پست با توجه به ظرفیت و توانایی در بستر تکنولوژی می تواند در این بازار حضور یابد.

وی انعطاف پذیری بر اساس خواسته و نیاز مشتری را از جمله توانایی ها و ظرفیت های پست  دانسته که می تواند به رضایتمندی مشتریان منجر شود .

زرگوش با تصریح این که خدمت رسانی با کیفیت ضامن افزایش ترافیک و سهم بازار است و منجر به افزایش درآمد می شود، افزود: خدمت رسانی با کیفیت نیازمند برنامه مدون و اطلاعات صحیح است که منجر به شفاف سازی در ارائه آمار و اطلاعات پستی می شود. 

عضو هیئت مدیره تعامل، همدلی و وحدت رویه را در پست استان آذربایجان شرقی نکته مثبتی دانست و گفت: حرکت برنامه محور در پست استان کاملا ملموس بوده و نشان از هدف گذاری صحیح و مبتنی بر برنامه می باشد.

در ابتدای این جلسه پوربزرگ ضمن ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه پست استان، از کسب 91.8 در صد تحقق پیش بینی ها در 6 ماهه نخست سال خبر داد .

وی در بخش دیگری با تشریح عملکرد واحدهای برنامه ریزی، بازاریابی، کیفیت عملیات پستی و پردازش قراردادها، به برنامه ها و اهداف 6 ماهه دوم سال اشاره کرده و افزود: کسب موفقیت و ارتقای جایگاه در گرو ایمان به توانایی، برنامه محوری و همچنین اجرای اصولی همراه با نظارت مستمر است.

در این جلسه همچنین جمعی از همکاران پستی به ارائه مطالب و گزارشات حوزه کاری خود پرداخته و در انتهای جلسه از تنی چند از همکاران پستی تقدیر به عمل آمد  .

 

نظرات : 0

ثبت نظر

23058