۱۴۰۳ جمعه ۱۳ مهر

ابلاغ پیام آذری جهرمی به خانواده شهدای ارتباطات استان خوزستان

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS،اسماعیل نوری مسوول هماهنگی امور ایثارگران وزارت ارتباطات، شرکت ها و سازمان های تابعه با سفر به استان خوزستان با خانواده های شهید عبدالامیر کردونی، چراغعلی صادقی، عزیزاله نجفی، حسنعلی عباسی فرد، علی اکبر نقی ترابی و محمد حسن راستگو دیدار و پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را به خانواده شهدا ابلاغ کرد. 
نوری همچنین در دیدار با خانواده شهدای پست استان خوزستان با اشاره به اینکه خانواده شهیدان بخصوص شهدای خوزستان الگوی استقامت و بردباری هستند، گفت: دیدار با خانواده شهدا باعث ایجاد انرژی مضاعف برای خدمت به آنها است.

وی با اشاره به پیام امام خمینی(ره) که مردم خوزستان دینشان را به اسلام ادا کردند، افزود: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و جانفشانی شهیدان و ایثارگران است.
بر اساس همین گزارش، مسوول هماهنگی امور ایثارگران وزارت ارتباطات، شرکت ها و سازمان های تابعه در ادامه سفر به استان خوزستان، در جلسه هم اندیشی با ایثارگران شاغل در این استان به بررسی مشکلات ایثارگران استان خوزستان پرداخت و پس از این نشست با حضور در جلسه مشترکی با تمامی مدیران و مسوولان استانی وزارت ارتباطات و شرکت های و سازمان های تابعه،  خواستار رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران شد.

جلسه بررسی مشکلات ایثارگران در خوزستان

نظرات : 0

ثبت نظر

55612