۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۲ مهر

مدیرکل جدید پست خراسان شمالی معارفه شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، روز جاری در مراسمی با حضور حلال خور عضو هیئت مدیره، حکم انتصاب خاني به عنوان مدیرکل جديد اين استان به وي اعطا شد.

عضو هیئت مدیره طی سخنانی در این مراسم با اشاره به اهميت و نقش خدمات پستی در جامعه گفت: امروزه پست نقشی بسزا در فرایند اقتصاد و فرهنگ دارد و با حرکت به سمت الکترونیکی شدن، در ایجاد و راه اندازی دولت الکترونیک نیز اهمیت ویژه ای یافته است.

حلال خور در ادامه اين مراسم ضمن قدرداني از زحمات و تلاش هاي هزارجريبي مديرکل پيشين پست خراسان شمالي در مدت 30ماه مديريت اين استان؛ حکم انتصاب خاني به عنوان مدیرکل جديد اين استان را به وي اعطا کرد.

در ادامه هزارجريبي مديرکل سابق پست خراسان شمالي نيز ضمن ارايه گزارشي از اقدامات و فعاليت‌هاي انجام شده در مدت مديريت خود در اين استان؛ از حمايت هاي بي دريغ مديران ارشد شبکه پستي و تلاش هاي مجموعه پست استان قدرداني به عمل آورد.

خاني مدیرکل جديد پست استان نيز طي سخناني اظهار اميدواري کرد، با کمک تمامي همکاران موجبات خدمت رساني بهتر و رشد و ترقي بيش از پيش پست استان فراهم آيد.

بازديد عضو هيئت مديره از اداره باجه ها وتجزيه و مبادلات پست استان

عضو هيئت مديره در این سفر، از بخش ها و واحدهاي مختلف پست استان بازديد به عمل آورد و با حضور در ادارات باجه ها و تجزيه و مبادلات مرکز استان، ضمن ديدار و گفت و گو با کارکنان و موزعين، در جريان مسايل و مشكلات آنها قرار گرفت.

وی در این بازدید با تقدیر از زحمات و تلاش هاي موزعین، خواستار توجه ويژه مسئولان پست استان به موزعين به عنوان ويترين اصلي و نماد معتبر شبکه پستي شد.

وي تلاش هاي شبانه روزي تمامي همکاران  به خصوص موزعين سخت کوش پست استان را ارزشمند و قابل تحسين عنوان کرد و افزود: نيروي انساني سخت کوش و پرتلاش سرمايه اصلي شبکه محسوب مي شود و تنها با همدلي و اراده همکاران، خدمت رساني شايسته و مطلوب مشتريان که وظيفه اصلي پست است بيش از پيش محقق مي شود.

برگزاري جلسه شوراي اداري پست استان با حضور عضو هيئت مديره

جلسه شوراي اداري پست استان خراسان شمالي با حضور حلال خور عضو هيئت مديره شرکت ملي پست، موسوي مديرکل پست استان خراسان رضوي، خاني مدیرکل جديد پست استان و هزارجريبي مديرکل سابق و جمعي از روسا و کارشناسان مجموعه پست استان در سالن جلسات برگزار شد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

49218