۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۲ مهر

مسابقه طراحی و اجرای یادمان شهدای وزارت ارتباطات برگزار می شود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، با هدف تکریم و پاسداشت مقام شامخ شهدا مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری انجمن هنرمندان مجسمه سازان ایران، مسابقه طراحی و اجرای یادمان شهدای این وزارتخانه را برگزار می کند.

شرکت کنندگان در مسابقه باید آثاری با ویژگی های بصری و محیطی مطلوب را متناسب با مکان قرارگیری آن طراحی کنند.در این مسابقه خلاقیت هنرمندان در خلق آثار بسیار مهم است و باید از کپی برداری خودداری شود و هماهنگی آثار با محیط اطراف و زیبایی های بصری از زوایای مختلف از جمله موارد مورد تاکید است. همچنین هماهنگی ایده‌ها با موضوع فراخوان مهم محسوب می شود و باید امکان درج اسامی شهدا حدود 150 نام در این آثار وجود داشته باشد.  

هنرمندان توجه داشته باشند که از جنس مناسب در خلق این آثار استفاده کنند تا آثار دوام لازم را در شرایط آب و هوایی مختلف داشته باشند و ارزش هایی همچون ایثار، شجاعت، شهادت و ایمان در آنها مدنظر قرار داده شود.

آخرین مهلت تحویل آثار به دبیرخانه 15 دی ماه است و هنرمندان می توانند با ارائه حداکثر سه اثر در این مسابقه شرکت کنند. باید توجه داشت که به همراه آثار حداکثر یک صفحه توضیح درباره طرح پیشنهادی و تکنیک های اجرا و ملزومات ساخت و پیشنهاد ابعاد واقعی به صورت مکتوب ارائه شود.

 داوری قطعی روی ماکت حجمی انجام می شود، بنابراین هنرمندان باید طرح های پیشنهادی خود را روی ماکت ارائه دهند و آثار به همراه تکمیل فرم ثبت نام به دبیرخانه فراخوان تحویل داده شود.

هیات داوران شامل طاهر شیخ الحکمایی، هادی عرب نرمی، محمد بهرامی و روح الله شمسی زاده طبق ویژگی های ذکر شده در فراخوان و معیارهای هنری نسبت به انتخاب آثار برگزیده اقدام می کنند و به برگزیدگان اول تا سوم به ترتیب 60 میلیون ریال، 40 میلیون ریال و 20 میلیون ریال اهدا می شود.

همه علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه فراخوان واقع در خیابان شریعتی بعد از چهارراه شهید قدوسی (قصر)، ورودی4 ، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه کنند یا با شماره تلفن 88112891 تماس بگیرند.

برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به نشانی WWW.ICT.GOV.IR مراجعه کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

93410