۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۲ مهر

پست در سایه همدلی و مشارکت کارکنان؛ شاخص ترین نهاد اجتماعی است

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، دکتر منوچهر جمالی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی وعضو هیئت رئیسه و دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک انتصاب سبحانی به عنوان مدیرکل پست استان گیلان، انتصاب وی به این سمت را تبریک گفته و از این که مدیری با عملکرد مثبت برای این اداره کل انتخاب شده اعلام رضایت کرد.  

جمالی همچنین گفت: شرکت ملی پست در سایه همدلی و مشارکت کارکنان، به عنوان یکی از شاخص ترین نهادهای اجتماعی خدمت رسان ایفای نقش می نماید و با توجه به تاثیر بسزای نامه رسان ها در ارتباط با همشهریان و الکترونیکی شدن خدمات پستی، پست می تواند نقش های اثرگذاری در حوزه ارتباطات ایفا نماید.

وی افزود: امید آن می رود تا با مدیریت معقول و صحیح، این قشر زحمتکش همچنان متعهدانه و مسئولیت پذیر در جامعه نقش خود را همچون گذشته ایفا نماید و در سایه تجربه مدیریتی در ایجاد بستری برای بروز و ظهور استعدادهای بالقوه این قشر زحمتکش و توانمند موفق عمل نماید.

نماینده مردم رودبار در ادامه گفت: پست استان گیلان تاكنون عملكرد مطلوبی داشته و موفق شده تا با ارایه خدمات گسترده در شهرها و به ویژه در روستاها، شرایط كاهش تردد روستائیان جهت انجام امور اداری فراهم شود.

 جمالی در پایان سخنان خود از زحمات و تلاش های مجموعه پست استان گیلان تقدیر کرد و آمادگی خود را جهت حمایت و پشتیبانی بیشتر از شبکه پستی اظهار داشت .

در این دیدار، سبحانی مدیر کل پست استان گیلان نیز ضمن اظهار خرسندی از توجه نمایندگان مجلس به حوزه ارتباطات و پیگیری مطالبات شبکه پستی، گزارشی از وضعیت عملکرد پست استان گیلان ارائه نمود.

نظرات : 0

ثبت نظر

46533