۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۲ مهر

تقدیرنامه وزیر ارتباطات تقدیم خانواده شهید محسنی فاضل شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، امروز (چهارشنبه) بعدازظهر و در دور دوم از اجرای طرح سپاس، صادق عباسی شاهکوه، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، اسماعیل نوری، مسوول دفتر هماهنگی امور ایثارگران، امیر محمدی ستا، مدیرکل توسعه سرمایه انسانی شرکت ارتباطات زیرساخت و علی الیاسی مسوول امور ایثارگران شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور در منزل شهید محسن محسنی فاضل تقدیرنامه وزیر ارتباطات را تقدیم خانواده آن شهید کردند.
در این دیدار عباسی شاهکوه، تحمل سختی و تلاش های خانواده در دوران حیات آن جانباز را ستود و از خداوند منان برای آنها سلامتی و اجر اخروی مسالت کرد.
وی با اشاره به دو فرزند به یادگار مانده از شهید محسنی فاضل افزود: یادگاران آن شهید بزرگوار با ادامه تحصیل به خوبی پا در راه پدر معززشان گذارده اند.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در پایان، انجام هرکاری را برای رفع مشکلات خانواده شهید محسنی فاضل را یک وظیفه واجب برای خود و دیگر همکاران در شرکت ارتباطات زیرساخت دانست.
این شهید بزرگوار از کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت بود که با 60 درصد جانبازی در عملیات آزادسازی فاو، در اردیبهشت سال 93 به درجه رفیع شهادت نایل آمد. 
بنابه این گزارش، در طرح سپاس که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان است، مسوولان این وزارتخانه هر هفته با حضور در منزل یکی از شهدای وزارت ارتباطات از آنها تقدیر می کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

11209