۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۱ مهر

معاون جدید برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت شرکت پست منصوب شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، مهندس نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل در حکمی ساسان دلاویز را به سمت معاون برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت منصوب کرد.

دلاویز پیش از این در سمت هایی چون عضو موظف هيأت مديره باشگاه فرهنگي، ورزشي و رفاهي پيام وزارت ارتباطات، فرماندار و رئيس شوراي تأمين شهرستان طالقان استان البرز و مدیرعامل هلدينگ سرمايه گذاري گردشگري بانك صادرات مشغول به کار بوده است.

وی همچنین سابقه حضور و خدمت در بخش های مختلف از جمله دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام و شوراي نگهبان، مسئول امور پارلماني نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه ها و مشاور چندین شرکت را داشته است.

مدیرعامل از حوزه معاونت برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت بازدید کرد

در ادامه مراسم معارفه، مهندس نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل به همراه دلاویز معاون جدید برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت از معاونت مربوطه بازدید کرد و در سخنانی بر ضرورت برنامه محوری در حوزه برنامه ریزی تأکید کرد.وی تصریح کرد: مطمئناً شناخت از موضوعات پیش رو و برنامه ریزی و حرکت براساس آن، عامل اصلی موفقیت است و این امر می تواند به تمام بخش های زیرمجموعه تسری یابد.

رئیس هیئت مدیره همچنین بر ارتقاء شرایط معیشتی همکاران تأکید کرده و اظهار امیدواری نمود: با همکاری و همدلی بتوانیم در بهبود شرایط رفاهی همکاران تحول مثبتی ایجاد کنیم.

در این جلسه دلاویز معاون جدید برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت مدیرعامل نیز در سخنان کوتاهی گفت: تمام تلاش خود را برای دستیابی به اهداف مدنظر مجموعه به کار خواهم بست و امیدوارم با همکاری کارکنان این بخش به بهبود شرایط پست کمک نمایم.                                                                            

نظرات : 0

ثبت نظر

26477