۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۱ مهر

رونمایی از برنامه‌های ITE 2019؛ ۲۸ بهمن 97

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، مرکز فابا به منظور برگزاری هر چه بهتر و پربارتر این رویداد و همچنین ارائه فرصت کافی برای برنامه‌ریزی به علاقه‌مندان برای حضور در ITE به ویژه شرکت‌های خارجی، اطلاعات و برنامه‌‌ها آن را از هم‌اکنون آماده کرده است.

با وجود این، با توجه به برگزاری «همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت» توسط نهاد رگولاتوری  در دهه نخست بهمن، مراسم رونمایی از ITE 2019 در دهه سوم بهمن ماه برگزار خواهد شد تا شائبه رقابت رگولاتور با بخش خصوصی و همچنین تداخل امور سیاستگذاری با حوزه کسب و کاری ایجاد نشود. به گونه‌ای که نهاد دولتی و بخش خصوصی بر اساس وظایف ذاتی خود عمل کنند و مانع از میدان‌داری اختلاف‌افکنان شوند.

رویداد ITE از بدو تولد و بر اساس تفاهم با رئیس کل وقت بانک مرکزی، اعلام کرده است که رقیب رویدادهای داخلی نیست و بنا دارد به قطب نمایشگاهی صنعت بانکداری و پرداخت در منطقه خاورمیانه تبدیل شود. بدیهی است که در این مسیر از منافع ملی و مصالح عمومی صنعت بانکداری و پرداخت غفلت نمی‌کند.

 پنجمین نمایشگاه تراکتش ایران، 28 تا 30 آبان سال آینده (19 تا 21 نوامبر 2019) برگزار می‌شود.

همچنین همزمان با این نمایشگاه، برای سه جشنواره ملی، 9 سمینار، نشست و کارگاه تخصصی و 40 کارگاه معرفی محصول، برنامه‌ریزی شده است. جزئیات این رویدادهای جانبی در پایان فروردین ماه سال 98 در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

44800