۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۱ مهر

سامانه تحت موبایل رهگیری خطوط رهسپاری شرکت ملی پست عملیاتی شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، میرزایی عصر روز یکشنبه در جلسه مشترکی که با حضور براتی مدیر عامل شرکت آناد، مدیران کل و کارشناسان پست استان­ها و مدیر کل توسعه زیرساخت و امنیت شبکه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده بود؛ به تشریح نحوه عملکرد و ویژگی ها و خصوصیات سامانه تحت موبایل مدیریت خودروهای شرکت ملی پست پرداخت.

وی پیشینه تجهیز ناوگان حمل و نقل پست به سیستم GPS  را یادآور شد و  افزود: با تولید و راه اندازی نرم افزارهای "مدیریت ناوگان حمل و نقل" و "مدیریت زیرساخت‌های فناوری اطلاعات" مدیران پست استان‌ها می توانند، ناوگان حمل و نقل خود را در درون استان مدیریت کنند.

او اظهار داشت: کنترل صحیح و محاسبه برآورد زمانی سیر مرسولات از مبدا به مقصد، مدیریت حمل و نقل، شناسنامه مدیریت خودروها و چرخه حیات آن، نگهداری، تعمیرات و محاسبه حمل و نقل پستی که بر اساس میزان تُن پستی است و همچنین مدیریت پیمایش، سوخت و کنترل راننده خودرو برای تمام خودروها، از موارد قابل انجام در این سامانه می‌باشد.

میرزایی در ادامه با اشاره به اینکه نرم افزارهای شناسایی تجهیزات نیز در دست تولید است، تصریح کرد: در سیستم مدیریت زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، امکان گزارش گیری و مدیریت اطلاعات مورد نظر در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت تا بتوانند فرآیند عملیات رهسپاری را با دقت و سرعت بهتری انجام دهند.

مدیرکل توسعه زیرساخت و امنیت شبکه نیز در این جلسه درخصوص کاربری نرم افزار ناوگان حمل و نقل گفت:  نحوه کار با این سامانه از طریق شماره تلفن همراه است. علاوه بر این، سیستم قادر به ارایه گزارشات بسیار دقیقی در زمینهBI یا هوش تجاری می باشد.

منتجب در خصوص سامانه مدیریت زیرساخت‌های فناوری اطلاعات نیز اظهار داشت: به دلیل محدودیت های مالی و بودجه ای، این سامانه در مرحله ورود اطلاعات است و امیدواریم به زودی وارد مرحله آموزش کارشناسان و مدیران در سطح استان ها شود.

گفتنی است، در پایان مدیران، مسئولان و کارشناسان حاضر در جلسه با چگونگی نحوه کار با سامانه مدیریت ناوگان حمل و نقل آشنا شدند. 

نظرات : 0

ثبت نظر

78555