۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۱ مهر

جایگاه مسئولیت اجتماعی در بانکداری الکترونیکی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، کافه فین‌تک توسن در روز یکشنبه 2 دی‌ماه 1397 با حضور مشتریان و کارشناسان بانکی برگزار شد و این‌بار اهالی توسن از توجه به مسئولیت اجتماعی در ارائه نوآوری‌ها و خدمات این شرکت که بانک‌ها مشتریان اصلی آنها هستند، سخن گفتند.

در این رویداد ابتدا سعید گل‌محمدی، مهندس فروش شرکت توسن، به معرفی موضوعات مسئولیت اجتماعی در حوزه بانکداری الکترونیکی پرداخت و اظهار کرد: مسئولیت اجتماعی (CSR) موضوعی است که در تمام دنیا اکنون مورد توجه و پذیرفته‌شده است و شرکت‌های بزرگ هر ساله درخصوص فعالیت‌هایی که در زمینه مسئولیت اجتماعی انجام می‌دهند به جوامع و ذی‌نفعان خود اطلاع‌رسانی می‌کنند و درواقع SRD که شاید زمانی در بسیاری از فرهنگ‌ها و عرف جوامع به‌نوعی ریاکارانه به نظر می‌رسید امروز به‌عنوان اقدامی انگیزشی در راستای ترغیب افراد به فعالیت‌های انسان‌دوستانه تلقی می‌شود و سازمان‌های بزرگ اقدامات خود را در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی پنهان نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در توسن نیز فرصت‌هایی در حوزه مسئولیت اجتماعی وجود دارد و در این جمع که تعدادی از مشتریان بزرگ توسن از اهالی بانک‌ها حضور دارند به برخی از آنها اشاره می‌کنم. نسخه خودپردار ویژه نابینایان که مورد استقبال بسیاری از مشتریان ما بوده یکی از این نمونه‌هاست. لایسنس‌کارت‌های سیگما در توسن برای مصارف امور خیریه، سیستم تامین مال جمعی (Fame Fund)، ویجت‌های خیریه در اینترنت‌بانک، سرویس پرداخت‌های خیریه و سیستم استمهال تسهیلات زلزله‌زدگان و نیازمندان جاهایی است که توسن ورود کرده و در راستای مسئولیت اجتماعی خود در کنار مشتریانش، یعنی بانک‌ها ایستاده‌است و با ارائه مزایا، تخفیف‌ها در این موارد به آنها یاری می‌رساند تا در زمینه CSR در جامعه اقدام کنند.

گل‌محمدی همچنین به اکوسیستم توسن‌بوم اشاره کرد که در اینجا همایون محبوبی به‌عنوان مدیر توسن‌بوم توضیح داد: توسن‌بوم یکی دیگر از مصادیق مسئولیت اجتماعی توسن است که از چند سال قبل برای حمایت از اکوسیستم نوپای فین‌تک کشور ایجاد شد و زیرساخت‌های فنی و تجاری لازم برای رشد و توسعه استارتاپ‌های فعال در این حوزه را فراهم کرده‌است. تاکنون دو دوره هکاتون برگزار کردیم و امیدواریم که بتوانیم در این اکوسیستم برای جوانانی که ایده‌هایی ناب دارند، اما امکان اجرا برایشان به آسانی فراهم نیست فرصت رشد و بالندگی و رسیدن به سود از راه پیاده‌سازی این ایده‌ها ایجاد کنیم.

نظرات : 0

ثبت نظر

28969