۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۱ مهر

برتری روابط عمومی شرکت ملی پست در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، چهارمین جشنواره تبلیغات ايران بعد از ظهر امروز دوازدهم دی ماه با شعار "خلاقیت، اثربخشی و حق انتخاب مشتری" در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم دکتر سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شمار کثیری از استادان و متخصصان عرصه های روابط عمومی و تبلیغات حضور داشتند.

بر اساس این گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران موفق به کسب تندیس طلایی و لوح سپاس اثر برتر تبلیغاتی در بخش "فعالیت های ترویجی روابط عمومی شد.

همچنین در بخش های "طراحی و معماری گرافیکی" و "تبلیغات حمایتی" از روابط عمومي شركت با اهداي نشان و تنديس ویژه تقدير شد.

در همین ارتباط کارشناسان روابط عمومی صبح امروز در کارگاه های آموزشی جشنواره با محوریت "تبلیغات هوشمند و دیجیتال " و " تولید محتوای تبلیغاتی" با حضور اساتيد برجسته صنعت تبلیغات نیز شرکت نمودند.

پروفسور احمد روستا پدر بازاریابی ایران، دکتر محمود دهقان استاد دانشگاه و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی، دکتر محمود محمدیان استاد برجسته بازاریابی و تبلیغات، دکتر جواد قاسمی رئیس خانه روابط عمومی ایران و دکتر علی فروزفر مدرس دانشگاه از جمله مهمانان این همایش بودند.

نظرات : 0

ثبت نظر

22480