۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

افزایش ظرفیت پهنای باند دیتا به 99 STM1

به گزارش ICTPRESS ، مهندس محمد باقر ظهوری فر، مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: هم اکنون امکان پاسخگویی به نیازها و تقاضاهای موجود در این حوزه وجود دارد.
وی افزود: بر همین اساس و پس از تأمین نیاز داخلی در زمینه پهنای باند، بازاریابی برای فروش آن به کشورهای همسایه به صورت جدی در حال پیگیری است.
وی با بیان این مطلب که تاکنون صادرات پهنای باند تعدادی از کشورهای متقاضی عملیاتی شده است، خاطر نشان کرد: بازاریابی برای استفاده از ظرفیت های خالی شبکه و آماده کردن بیش از پیش شبکه برای صادرات، از جمله برنامه های آینده شرکت ارتباطات زیرساخت در این حوزه است.
ظهوری فر تصریح کرد: ظرفیت پهنای باند دیتا کشور، در صورت وجود تقاضا و با در نظر گرفتن امکانات موجود، قابلیت افزایش را دارد.
وی در خصوص پروژه فالکون نیز گفت: این پروژه فعال بوده و از حداکثر ظرفیت موجود استفاده خواهد شد و به واسطه آن، امکان ارایه پهنای باند به کشورهای همسایه بیش از پیش فراهم شده است.
مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص کابل های فیبرنوری بین شهری نیز اظهار داشت: تا کنون و به منظور ارایه خدمات بهتر به کاربران حدود 42 هزار کیلومتر فیبرنوری بین شهری نصب و راه اندازی شده است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

33893