۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

آغاز جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها

به گزارش ICTPRESS ، زمان بازديد عموم از نخستين روز شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها از ساعت 16 امروزسه‌شنبه 28مهرماه پس از اتمام مراسم افتتاحيه رسمي است.
 با توجه به درخواست دست‌اندركاران نشريات و خبرگزاري‌ها به‌منظور افزايش فرصت غرفه‌آرايي و تكميل نبودن دكور داخل غرفه‌هاي تعدادي از سالن‌ها به ساعت 16 امروز پس از اتمام افتتاحيه رسمي موكول شد.
اين تصميم توسط ستاد برگزاري نمايشگاه، عصرروز گذشته و بنا به درخواست‌هاي مكرر تعداد زيادي از غرفه‌داران اتخاذ شده است، پيش از اين قرار بود كه نمايشگاه براي بازديد عموم مردم از ساعت 9 امروز آغاز به كار كند.
گفتني است؛ پخش ويژه برنامه «شانزدهمين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها» از امروز(سه شنبه)، به مدت يك‌هفته در راديو ايران آغاز مي‌شود.
سعيد سليماني سردبير اين برنامه با اعلام اين خبر زمان پخش ويژه برنامه «شانزدهمين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها» را ساعت 15 و 30 دقيقه اعلام كرد و مدت‌زمان آن را يك‌ساعت خواند كه در مواردي به 45 دقيقه كاهش مي‌يابد.
وي با اعلام توليد اين برنامه زنده در غرفه راديو ايران، خاطرنشان كرد: در اين برنامه يك كارشناس ثابت به نام دكتر امير كاووس بالازاده را داريم و مهمانان برنامه را اقشار مختلف جامعه تشكيل مي‌دهند؛ ضمن اين‌كه گزارش‌هاي مردمي از جشنواره نيز پخش خواهد شد.
اين سردبير راديو در پاسخ به اين پرسش كه آيا اين برنامه رويكردي صرفا اطلاع‌رساني دارد يا به نقد عملكرد جشنواره نيز خواهند پرداخت؟ گفت: رويكرد اين برنامه صرفا اطلاع‌رساني نيست و رويكرد انتقادي را نيز لحاظ خواهيم كرد؛ اما مي‌توان گفت رويكرد اطلاع‌رساني در اين برنامه قالب است.
او در پاسخ به پرسش ديگري درباره تفاوت اين برنامه با ويژه‌برنامه سال گذشته كه با همين گروه برنامه‌ساز و همين عنوان از راديو ايران پخش شد، گفت: نسبت به سال گذشته دو تغيير داشته‌ايم؛ در برنامه امسال از دو گزارشگر استفاده خواهيم كرد كه يكي از گزارش‌ها توليدي و ديگري زنده به روي آنتن مي‌رود؛ ضمن اين‌كه امسال كارشناس ثابت در برنامه داريم كه سال گذشته نداشته‌ايم.
او حضور كارشناس ثابت برنامه را در راستاي ارايه توضيحات لازم درباره تاريخچه مطبوعات و همچنين طرح سوالات تخصصي‌تر از مهمانان دانست.

نظرات : 0

ثبت نظر

57750