۱۴۰۳ سه شنبه ۱۰ مهر

بسیج امکانات پست استان گلستان در خدمت رسانی به مناطق سیل زده

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، از ساعات ابتدایی وقوع سیل و بحران آبگرفتگی در استان گلستان تمامی تجهیزات و امکانات پست استان برای امدادرسانی و کمک به مردم سیل‌زده بسیج شد.
مهرداد جلالی مدیر کل پست استان گلستان ضمن بیان این مطلب گفت: بلافاصله پس از وقوع حادثه و تشکیل ستاد مدیریت بحران شرکت، برنامه ریزی و هماهنگی های لازم به منظور ساماندهی فعالیت ها و عملیات پستی و همیاری و کمک رسانی  به آسیب دیدگان سیل صورت گرفت.
وی افزود: در همین راستا شاهد حضور مستمر همکاران پستی در کنار سایر دستگاه های امداد رسان در کمک به هموطنان سیل زده و استفاده از ادوات و تجهیزات پستی جهت جابجایی و حمل کمک های مردمی از فرودگاه گرگان به پایگاه های جمعیت هلال احمر در شهرستان های آسیب دیده هستیم.
جلالی ادامه داد: توزیع مواد غذایی و دیگر اقلام مورد نیاز سیل زدگان با توجه به وسعت آبگرفتگی در منطقه و راه اندازی سرویس تعمیر رایگان گوشی های همراه به هموطنان با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات از دیگر اقدامات پست استان است.  
مدیر کل پست گلستان با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای حفاظت و حراست از مرسولات مردم و تجهیزات ادارات پست درگیر سیل گفت: با توجه به کمبود شدید کیسه برای ایجاد سیل بند در شهرستان های آق قلا و گمیشان کیسه های پستی برای این منظور در اختیار دستگاه های مسئول قرار گرفت.
وی همچنین به صدور پیام تسلیت و ابراز همدردی مدیر عامل با حادثه دیدگان سیل استان اشاره و از اختصاص کمک مالی بلاعوض از سوی شرکت به همکاران آسیب دیده از سیل در شهرستان های آق قلا، گمیشان، گنبد کاووس و ... خبر داد.

نظرات : 0

ثبت نظر

70028