۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت

حضور تی‌تک در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ با آخرین دستاوردهای فین‌تک و تحول دیجیتال

ICTPRESS - شرکت توسعه یکپارچه تراکنش کارور (تی‌تک) با ارائه آخرین دستاوردها و خدمات خود در حوزه فناوری‌های مالی، بانکی و پرداخت در مسیر تحول دیجیتال، در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ حضور دارد.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی تی‌تک، شاهین میرزایی مدیرعامل شرکت تی‌تک با اعلام آمادگی متخصصان این شرکت (زیرمجموعه هلدینگ فاخر) برای ایجاد و استقرار سیستم‌های فین‌تکی و اتصال به سیستم‌های مالی و بانکی و اینکه با این هدف در نمایشگاه الکامپ حضور خواهیم داشت، گفت: برای بازمهندسی فرآیندهای سازمانی و مکانیزه کردن یا استقرار اتوماسیون فرآیندهای سازمانی، راهکارها و دستاوردهای فناورانه مورد نیاز اکوسیستم را ارائه می دهیم. 

 

 

وی با تاکید به جایگاه فناوری های نوین و استفاده از ابزارهای هوشمند برای ارتقاء سطح خدمات، آن را نیاز امروز توسعه کسب و کارها دانست و تصریح کرد: ضمن ارائه، پیاده‌سازی و توسعه خدمات و محصولات های‌تک در زمینه بلاکچین همچنین می توانیم مشاوره‌های تخصصی و آموزش‌های مورد نیاز را ارائه دهیم.

از جمله خدمات و محصولات تی‌تک در نمایشگاه الکامپ۱۴۰۲ می‌توان به خدمات قابل ارائه در حوزه لجستیک، خدمات و محصولات مبتنی بر فناوری بلاکچین، مدیریت هویت دیجیتال، سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، راهکارهای هوشمندانه در حوزه تجارت و مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار، توسعه سامانه های نرم افزاری، طراحی و اجرای پروژه های تحول دیجیتال سازمانی، مدیریت هوشمند حمل و نقل، اتوماسیون اداری، قرارداد هوشمند و خدمات فین‌تک، کیف پول و پرداخت الکترونیک، راهکارهای نوآورانه برای وفادارسازی مشتریان، اشاره کرد.

بهره‌گیری از تخصص و دانش روز، بکارگیری روش‌های نوآورانه، ایجاد یکپارچگی و جامعیت خدمات، سرلوحه کار تی‌تک است.

بنابراین گزارش، امضای تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و کسب‌وکارها، ارائه مشاوره های ویژه و تخصصی، ارائه راهکارهای فناورانه و نوآورانه های‌تک از دیگر برنامه های شرکت تی‌تک در این نمایشگاه است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از ۴ تا ۷ تیرماه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است و مدیران و کارشناسان شرکت تی تک در سالن 44A غرفه ۹۱۸ میزبان مخاطبان این رویداد بزرگ هستند.

نظرات : 0

ثبت نظر

74110