۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت

مدیرعامل هلدینگ فاخر: خدمات پرداخت در اکوسیستم و قرارداد هوشمند از ماموریت‌های شرکت تی‌تک است

ICTPRESS - رضا سمیع‌زاده با تاکید بر اینکه برای فعالیت‌های لجستیکی و تجارت الکترونیک، موضوعات پرداخت در اکوسیستم و قرارداد هوشمند بسیار ضروری است، گفت: به همین منظور شرکت تی‌تک (زیرمجموعه هلدینگ فاخر) این دو مأموریت را برای هلدینگ و بازار در کنار فعالیت‌های دیگر در حوزه فناوری‌های نوین بر عهده دارد.

 

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط‌عمومی تی‌تک، مدیرعامل هلدینگ فاخر در حاشیه بازدید از بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با حضور در غرفه تی‌تک، توضیح داد: هلدینگ فاخر مجموعه‌ای از شرکت‌های لجستیکی و تجارت الکترونیکی است و دو شرکت زیر مجموعه در حوزه زیرساختی هستند؛ یکی از آنها شرکت توسعه یکپارچه تراکنش کارور (تی‌تک) است که در حوزه فناوری‌های مالی فعالیت می‌کند.

وی با ابراز خرسندی از حضور فعال تی‌تک در این رویداد بین‌المللی خاطرنشان کرد: این شرکت می‌تواند علاوه بر هلدینگ، به ارائه خدمات مورد نیاز صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، پرداخت، مالی و بانکی، پرداخته و آن را توسعه دهد.

وی در ادامه اظهار داشت: هم‌اکنون مهم‌ترین مأموریت هلدینگ فاخر ایجاد یک اکوسیستم دیجیتال بر مبنای لجستیک است و مهم‌ترین کسانی که باید بازیگران داخل این اکوسیستم دیجیتال باشند فعالان تجارت الکترونیک هستند.

وی تصریح کرد: لایه‌های تکنولوژیک آن یکی مبحث قرارداد هوشمند است که بسیار حائز اهمیت است و در حال حاضر در هلدینگ فاخر روی آن کار می‌شود و موضوع دیگر پرداخت است که باید انواع و اقسام موارد مربوط به آن را ارائه دهیم.

 

 

رضا سمیع‌زاده با اشاره به اینکه ارتباطات اکوسیستمی میان مجموعه‌ها هم یکی از موارد مهم هلدینگ فاخر است، بیان کرد: در حال حاضر هلدینگ و شرکت‌های زیرمجموعه که در کنار هم کار می‌کنند، در فاز تحول دیجیتال هستند و هدف این است که در آینده بتوانند با رویکرد اکوسیستمی، با همه بازیگرانی که عمدتا از حوزه فناوری اطلاعات، بانک، تجارت الکترونیک و لجستیکی هستند، همکاری جدی داشته باشند.

مدیرعامل هلدینگ فاخر در پایان، وضعیت فعلی صنعت ICT کشور را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: مانند همه اتفاقاتی که در چند سال اخیر شاهد آن بودیم از جمله پاندمی کووید، بحران‌ها، تحریم‌ها همچنین ناکارآمدی‌ها، از همه این موارد صدمه دیدیم؛ اما به نظر می‌رسد تا زمانی که بتوانیم ریکاوری کنیم و شرایط را به حالت قبل بازگردانیم، لازم است تا همه تلاش مضاعف داشته باشند و خوشبختانه این مهم امروز با ایجاد دنیای دیجیتال همراه شده است و می‌تواند شتاب‌دهنده‌ای باشد تا بتوانیم از معضلات و مشکلاتی که با آن روبه‌رو و  دست‌ به گریبان شده‌ایم، به سلامت عبور کنیم.

 

 

بنابراین گزارش، از جمله خدمات و محصولات تی‌تک در نمایشگاه الکامپ۱۴۰۲ می‌توان به خدمات قابل ارائه در حوزه لجستیک، خدمات و محصولات مبتنی بر فناوری بلاکچین، مدیریت هویت دیجیتال، سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، راهکارهای هوشمندانه در حوزه تجارت و مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار، توسعه سامانه های نرم افزاری، طراحی و اجرای پروژه های تحول دیجیتال سازمانی، مدیریت هوشمند حمل و نقل، اتوماسیون اداری، قرارداد هوشمند و خدمات فین‌تک، کیف پول و پرداخت الکترونیک، راهکارهای نوآورانه برای وفادارسازی مشتریان، اشاره کرد.

لازم به ذکر است، بیست‌وششمین دوره نمایشگاه الکامپ از ۴ تا ۸ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و شرکت تی‌تک در سالن خلیج‌فارس میزبان بازدیدکنندگان است.

نظرات : 0

ثبت نظر

23738