۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت

مدیرعامل تی‌تک: جای استارتاپ‌ها و فین‌تک‌ها به عنوان بال‌های اقتصاد دیجیتال در تلکام خالی بود

ICTPRESS - مدیرعامل شرکت تی‌تک گفت: فین‌تک‌ها‌ از بال‌های مهم تحول دیجیتال هستند و مفهوم اقتصاد دیجیتال بدون استارتاپ‌ها و فین‌تک‌ها تعریف شدنی نیست و به نظرم جای این دو، در نمایشگاه تلکام که شعار اقتصاد دیجیتال را به همراه دارد، بسیار خالی است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS روابط عمومی تی‌تک، مهندس شاهین میرزایی مدیرعامل شرکت تی‌تک (یکی از شرکت‌های فعال در حوزه سرمایه‌گذاری فین‌تک و خدمات فناوری‌محور)، در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تلکام ۲۰۲۳ با حضور در برنامه زنده استودیو خبری مخابرات ایران، اظهار داشت: شرکت تی‌تک یکی از زیرمجموعه‌های اصلی هلدینک فاخر است که در زمینه فناوری های مالی به عنوان بازوی فین تک این هلدینگ در کنار ۱۴ عضو دیگر آن فعالیت دارد.

 

 

وی افزود: تاکنون اقدامات بسیاری در زمینه خدمات پرداخت، قراردادهای الکترونیکی و هوشمند در این اکوسیستم بزرگ انجام داده ایم و در همکاری مستمر با بهترین شرکت‌ها و کارخانه‌‌های صنعتی کشور، انگیزه بالایی برای نقش‌آفرینی در مفهوم اقتصاد دیجیتال داریم.

میرزایی در ادامه درباره آینده صنعت تلکام گفت: ایران از بقیه نقاط جهان مستثنی نیست و به یقین در آینده شاهد رشد این صنعت در کشور خواهیم بود چراکه ارائه خدمات بر این صنعت متمرکز است؛ اما به شرطی که نقشه راه مشخص باشد و زیرساخت‌های لازم به‌درستی چیده شده باشد و پله پله مسیر را طی کنیم.

 

 

مدیرعامل شرکت تی‌تک با تاکید بر اینکه استارتاپ‌ها و فین‌تک‌ها در این مسیر می‌توانند کمک بزرگی کنند و بها دادن به آنها ضرورت دارد، تصریح کرد: صحبت از تحول دیجیتال، هوش مصنوعی و مفاهیم لبه تکنولوژی جهانی نیاز به فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای آن دارد؛ امیدواریم شرکت‌ها و اپراتورهای کشور، بتوانند این مسیر را به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده‌تر طی کنند و روال پایدارتری در رسیدن به این مفاهیم داشته باشند.

لازم به ذکر است شرکت توسعه یکپارچه تراکنش کارور (تی‌تک) به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فاخر، خدمات مختلف نرم‌افزاری را هم‌راستا با محصولات و خدمات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه می‌کند.

 

عکس یادگاری پایان برنامه

(مهندس شاهین میرزایی مدیرعامل تی تک و آرش سروری مجری و راهبر برنامه)

نظرات : 0

ثبت نظر

54557