۱۴۰۳ جمعه ۰۱ تیر

رئیس کمیسیون نرم‌افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف نصر تهران: برنامه‌ریزی برای حضور گسترده در الکامپ

ICTPRESS - رئیس کمیسیون نرم‌افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران گفت: نمایشگاه الکامپ فرصت خوبی برای همه‌ فعالان صنف آی‌تی و اقتصاد دیجیتال کشور است تا در کنار هم، به تعامل و گسترش ارتباطات بپردازند.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، مظاهر مرجانی رئیس کمیسیون نرم‌افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف، درباره نمایشگاه الکامپ گفت: نمایشگاه الکامپ فرصت خوبی برای همه‌ فعالان صنف آی‌تی و اقتصاد دیجیتال کشور است تا در کنار هم، به تعامل و گسترش ارتباطات بپردازند. به همین علت، باید تلاش کنیم تا هر سال الکامپ باشکوه‌تری را در مقایسه با ادوار قبلی داشته باشیم. فعالان نرم‌افزاری نیز همه ساله در این نمایشگاه حضور داشته‌اند و آن را متنوع‌تر و غنی‌تر کرده‌اند. امیدوارم امسال هم شاهد این مسأله باشیم. در کمیسیون نرم‌افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف سازمان نصر تهران برای حضور بیشتر شرکت‌های این حوزه نیز درحال برنامه‌ریزی هستیم.

وی در ادامه افزود: تعداد زیادی از اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران را شرکت‌های نرم‌افزاری تشکیل می‌دهند. به صورت کلی این حوزه در حال رشد است و سهم قابل توجهی از بازار فناوری اطلاعات را در برمی‌گیرد. این مسأله ایجاب می‌کند فضای مناسبی برای این شرکت‌های نرم‌افزاری در نمایشگاه امسال در نظر گرفته شود. به نظرم حضور گسترده شرکت‌های نرم‌افزاری در نمایشگاه منجر به افزایش تعداد بازدیدکنندگان خواهد شد. همچنین باید به تبلیغات محیطی در سطح شهر بیشتر توجه کنیم. در واقع باید اطلاع‌رسانی گسترده برای حضور مردم در نمایشگاه انجام شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

89692