۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۲ شهریور

مانیتورهای پزشکی ایسوس؛ گزینه‌ای ایده‌آل برای رادیولوژی و نمایش تصاویر پزشکی

ICTPRESS - مانیتورهای پزشکی ایسوس قابلیت نمایش تصاویر رنگی و سیاه و سفید Negative و Positive را دارند تا به پزشکان در بررسی تصاویر رادیولوژی از زوایای مختلف کمک کنند.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی ایسوس در ایران، برند اول تایوان، برای هر نوع موقعیتی، کالایی متناسب با نیاز کاربران طراحی و تولید می‌کند. امروزه در دنیای پزشکی، با توجه به ظهور عصر دیجیتال، تصویربرداری و مشاهده تصاویر پزشکی به صورت دیجیتال انجام می‌شود. سری مانیتورهای پزشکی ایسوس برای پاسخگویی به نیازهای موسسات درمانی بهترین گزینه است؛ نه تنها موسسات درمانی، بلکه پزشکان، پرستاران و تکنسین‌های پزشکی نیز می‌توانند حتی در خانه، تصاویر پزشکی را بررسی و مطالعه کنند. مانیتورهای پزشکی ایسوس قابلیت نمایش تصاویر رنگی و سیاه و سفید Negative و Positive را دارند تا به پزشکان در بررسی تصاویر رادیولوژی از زوایای مختلف کمک کنند.

 

در موسسات تحقیقاتی نیز مانیتورهای پزشکی ایسوس نقش مهمی در حمایت از تلاش‌های علمی دارند، زیرا به محققان اجازه می‌دهند تا به بررسی اپیدمی بیماری‌ها بپردازند. علاوه بر این، این مانیتورها به سازمان‌های مراقبت بهداشتی هم این امکان را می‌دهند تا روندهای سلامت عمومی را با دقت دنبال کنند، سیاست‌های آگاهانه تدوین کرده و پاسخ‌های سریع و مؤثر به شیوع بیماری‌ها ارائه دهند. مانیتورهای پزشکی ایسوس همچنین در مراکز دامپزشکی با ارائه تصاویر واضح، برای نظارت بر علائم حیاتی، تشخیص و درمان مشکلات سلامتی حیوانات نیز می‌توانند استفاده ‌شوند.

 

 

وجود مانیتورهای پزشکی ایسوس در موسسات آموزش پزشکی نیز ضروری هستند، چون با ارائه تصاویر زنده و واضح، تجربیات یادگیری فراگیر را برای دانشجویان فراهم می‌کنند. این مانیتورها فرصت‌های یادگیری عملی را راحت‌تر می‌کنند و به دانشجویان اجازه می‌دهند تا به بررسی انواع مختلف روش‌های درمانی و بهداشتی بپردازند.

مانیتورهای پزشکی ایسوس با پشتیبانی از استاندارد DICOM (یک استاندارد بین المللی برای تصاویر و داده های پزشکی و همچنین مدیریت و تبادل آنها در بستر شبکه است) امکان اشتراک گذاری و انتقال تصاویر پزشکی را بین دستگاه‌های مختلف از برندهای گوناگون میسر می‌کنند. این مانیتورها تصاویر پزشکی را با دقت بالا و بدون نقص به نمایش می‌گذارند. با استاندارد(GSDF) بخش ۱۴ تصویربرداری، تنظیمات خاصی روی این مانیتورها انجام می‌شود تا رنگ‌ها و طیف خاکستری را با بالاترین دقت ارائه داده و کوچک‌ترین جزئیات را با وضوح بالا به پزشک و اپراتور نشان دهند.

 

 

مانیتورهای پزشکی ایسوس دارای پنل‌های فوق العاده باکیفیت برای پاسخگویی به نیازهای تمامی موسسات درمانی و ارائه بهترین تجربه‌ در رابطه با مشاهده تصاویر هستند. برخی از این مانیتورها مجهز به پنل‌های IPS با زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه و برخی دیگر مجهز به پنل‌های OLED هستند که تصویر سیاه واقعی را با کنتراست و جزئیات استثنایی به شما ارائه می‌دهند.

 

 

همچنین این مانیتورها با رزولوشن‌های 4K تا ۸ مگاپیکسل که چهار برابر تراکم پیکسلی بیشتر و تا ۳۰۰ درصد فضای نمایش بیشتر و رزولوشن 2K تا 4 مگاپیکسل که نسبت به مانیتورهای ۲ مگاپیکسلی مشابه کیفیت و فضای نمایش بیشتری به شما ارائه می‌دهند. این یعنی شما می‌توانید از تصاویر واضح و با جزئیات لذت ببرید، علاوه بر این، فضای بزرگ‌تر مانیتور این اجازه را به شما می‌دهد تا چند کار را با استفاده از قابلیت تصویر در تصویر این مانیتورها، بطور همزمان انجام دهید.

مانیتورهای پزشکی ایسوس با پوشش ضد بازتاب ساخته شده‌اند و با فناوری Eye Care Plus برای محافظت از چشم در استفاده طولانی مدت مناسب هستند. همچنین دارای گواهینامه TÜV Rheinland هستند که تصاویر را به اصطلاح بدون سوسو زدن نمایش می‌دهند و دارای فیلتر نور آبی هستند.

مانیتورهای پزشکی ایسوس مجهز به سنسور تشخیص نور محیط نیز هستند، یعنی به طور خودکار نور صفحه نمایش با توجه به محیطی که در آن قرار دارد، تنظیم می‌شود. همچنین دارای درگاه‌های متنوع ارتباطی هستند. از جمله USB-C برای انتقال سریع داده‌ها و سیگنال ویدیویی از طریق یک کابل واحد، DisplayPort،HDMI و هاب USB 3.2 که با انواع نمایشگرها و لوازم جانبی سازگار هستند.

 

 

مانیتورهای پزشکی ایسوس با طراحی هوشمندانه، دارای پایه ارگونومی هستند که امکان تنظیم زاویه، چرخش و ارتفاع را فراهم می‌کند. قابلیت چرخش ۹۰ درجه صفحه مانیتور، هنگام بررسی عکس‌های رادیولوژی یا مطالعه روی اسناد PDF، بسیار مفید است و مدیریت کابل به شما کمک می‌کند تا کابل‌ها را پنهان نموده و فضای کارتان مرتب و تمیز بماند.

 

 

مانیتورهای پزشکی ایسوس، بدنه و کلیدهای میانبر با پوشش آنتی باکتریال دارند که با جلوگیری از چسبیدن باکتری تا ۹۹.۹%  قسمت‌های اصلی مانیتور را تمیز و بهداشتی نگه می‌دارند و احتمال انتشار باکتری‌های مضر را کاهش می‌دهند. این مانیتورها تحت آزمایش‌های مختلف ضد میکروبی ISO 22196 قرار گرفته‌اند که توسط آزمایشگاه مستقل SGS انجام شده است.

لازم به ذکر است، مانیتورهای پزشکی ایسوس در دو مدل HA2741A و HA2441A در ایران با گارانتی سه ساله موجود است.

نظرات : 0

ثبت نظر

73917