۱۴۰۳ جمعه ۱۱ آبان

شنيدن‌ پيام‌صوتي معادل‌ تماس شهري هزينه دارد

 در اين حالت دارنده سرويس مي تواند با برقراري تماس با شماره (09912) شنونده پيام هاي دريافتي وآنها را مديريت (ذخيره,حذف و...) كند.
به گزارش خبرنگار ICTPRESS : دريافت پيام صوتي از مخاطب براي دارنده سرويس هزينه اي نداشته ليکن شنيدن پيام ها مشمول ثبت هزينه اي معادل هزينه تماس شهري خواهد بود، براي کنترل فعال بودن اين سرويس کافي است با شماره (09912) تماس حاصل كنيد که در صورت فعال بودن اپراتور به شما اعلام خواهد كرد« در حال حاضر پيام جديدي براي شما ارسال نشده است» ودر صورت غيرفعال بودن«صندوق صوتي مورد نظر شما موجود نيست».
در صورت فعال بودن سرويس با ورود به منوي انتقال (DIVERT) ,انتقال تماس هاي صوتي(DIVERT VOICE CALL), با توجه به نياز در هر يک از حالات ذيل با انتقال(DIVERT) تلفن روي شماره (09912) سيم کارت شما آماده دريافت پيام هاي صوتي خواهد بود.
سرويس پيام چند رسانه اي (MMS)
مشترک، متصالح يا وکيل قانوني مي توانند با ارائه مدارک مورد نياز در يکي از دفاتر خدماتي بخش خصوص حاضر شده و در صورت عدم منع قانوني نسبت به تحويل درخواست فعال سازي سرويس مذکور اقدام كند، سرويس MMS به عنوان نسل بعدي SMS و به منظور برطرف کردن محدوديت هاي موجود در آن و ارائه سرويس مناسب تر به کاربران شبکه تلفن همراه ايجاد شده است.
MMS مي تواند اطلاعاتي نظير متن، عکس، صوت، فيلم و يا ترکيبي از آن ها را ارسال كند و اين امکان را در اختيار مشترک قرار مي دهد تا يک فايل چند رسانه اي را به يک يا چند گيرنده ارسال كند.

نظرات : 0

ثبت نظر

52313