۱۴۰۳ دوشنبه ۰۲ مهر

دکتر واعظی: هرمزگان نماد اصلی ایران در خلیج فارس است

به گزارش ICTPRESS به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر واعظی وزیر ارتباطات، سرمایه گذاری عطیم در جزایر این استان را یک اتفاق مهم دانست و گفت: این استان علاوه بر مسایل کشاورزی، تجارت و حمل و نقل دارای اهمیت استراتژیک است که باید به آن توجه کرد.
وی همدلی بین مسوولان استان و نمایندگان مجلس را سرمایه بزرگی برای توسعه استان عنوان کرد و اظهار داشت: سیاست دولت توجه ویژه به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم است و در این راستا، قصد ساماندهی معیشت مردم را دارد.
وی با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال در کشور نیز گفت: تلاش می کنیم اشتغالزایی در حوزه ICT طبق برنامه ها محقق شود.
وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: ما نخبگانی داریم که می توانند شرایط کشور را تغییر دهند به گونه ای که در منطقه نیز دچار تحولات شگرف شویم.
دکتر واعظی با اشاره به اهمیت بحث ارتباط رسانی به روستاها، افزود: شش ماه نخست سال همه بودجه ها را به روستاها و استانها اختصاص دادیم، تا با پیشرفت پروژه ها، شاهد توسعه استانها و روستاها باشیم.
وزیر ارتباطات با حمایت از بخش خصوصی، دانشگاهها و شرکت های دانش بنیان حوزه ICT افزود: این حمایت در راستای تقویت فعالان بومی و تولید محتوای بومی خواهد بود.
وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر ظالمانه بودن تحریم ها گفت: افتخار می کنیم که کشور ما یک کشور مذاکره کننده است و انشاا... تحت منویات مقام معظم رهبری به دستاوردهای خوبی هم در مذاکرات خواهیم رسید.

نظرات : 0

ثبت نظر

34494