۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

دوره سلامت هوشمند با حمایت فناپ برگزار می شود

به گزارش ICTPRESS، رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: سلامت به عنوان یک کالای استراتژیک مبنای بهره وری شغلی، ظرفیت یادگیری در مدرسه، دانشگاه و توانایی در رشد جسمی، روانی و هوشی است.
برگزاری رویدادهای آموزشی و تجربی گوناگون در راستای توسعه و تشویق کارآفرینی می تواند نقشی مهم در تقویت فضای استارتاپی داشته باشد، تاکنون نیز رویدادهای این چنینی در برخی شهرهای ایران چون شیراز، مشهد، تبریز و غیره برگزار شده تا افراد با انگیزه طی چند روز به دور هم جمع شوند و طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل دهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.
سلامت هوشمند عنوان یکی از این رویدادهای آموزشی است که طی سه روز از 6 الی 8 اسفند در دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه اصفهان به منظور افزایش انگیزه دانشجویان گروه علوم پزشکی برای ورود به فضای کارآفرینی برگزار می شود.
این رویداد با هماهنگی بنیاد جهانی استارتاپ ویکند و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و فناپ برگزار می شود و در پایان برترین گروه برای شرکت دررقابت ‌های جهانی به بنياد ملي نخبگان معرفي خواهد شد، همچنین شرکت در کنفرانس Bridge کشور آلمان، شرکت در کنفرانس TEDx کیش، شش ماه استقرار رایگان در مرکز رشد مواد و تجهیزات پزشکی و شصت میلیون ریال جایزه نقدی از دیگر جوایز این رویداد است. 
بنابراین گزارش، فناپ به عنوان یکی از فعالان حوزه سلامت هوشمند و به منظور حمایت از کارآفرینی در این حوزه از این رویداد حمایت کرده که در این میان، اسامی برخی از مدیران این مجموعه به عنوان داور در این رویداد به چشم می خورد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

60402