۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

جلسه شورا عالی تمبر برگزار شد

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی پست، روز ششم اسفندماه، جلسه شورا عالی تمبر با حضور مهندس مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، مهندس نصرآبادی رئیس شورا مذکور و نماینده تام الاختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نجاری عضو هیات مدیره، صادقی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی، مرادخانی نماینده وزارت امور خارجه، حسینی نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خاکبازیان نماینده وزارت اموراقتصادی و دارایی و مدیرعامل چاپخانه دولتی ایران، احمدزاده مدیرکل دفتر مدیرعامل و صراف زادگان دبیر شورا، در ساختمان مرکزی شرکت پست برگزار شد.
در این جلسه رئیس هیات مدیره ضمن قدردانی از تلاش های دست اندرکاران شورا عالی تمبر اظهار امیدواری کرد: تلاش و دقت نظر اعضا انتشار تمبرهای باکیفیت و زیبا و عمیق را موجب شود که بتواند از نظر زیباشناختی و محتوایی نظر مخاطبین ایرانی و دیگر کشورهای دنیا را جلب کند.
مهندس مهری همچنین درخصوص بهبود روند انتشار تمبر و استفاده از پتانسیل طراحان و هنرمندان در عرصه طراحی تمبر رهنمودهایی را ارائه کرد.
در ادامه حاضرین درخصوص پیشنهادهای ارائه شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.
براساس این گزارش در خلال این جلسه طرح های تمبر های پیامبر گرامی اسلام (ص)، هزاره سید مرتضی علم الهدی و جشن جهانی نوروز به تصویب اعضا رسید.

 

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

81344