۱۴۰۳ دوشنبه ۲۳ مهر

سامسونگ با روش جدید Galaxy S7 را زودتر وارد بازار میکند؟

به گزارش ICTPRESS ، فعلا چیز خیلی زیادی در این مورد نمیدونیم و اینکه سامسونگ قراره چه تغییراتی در پرچمدار بعدی خودش داشته باشه ولی با توجه به اینکه پرچمدار فعلی اونها یعنی Galaxy S6 فقط چند ماه از عمرش میگذره باید منتظر تغییراتی باشیم.
پیش بینی ما اینه که با اینکه هنوز خبرهای زیادی به بیرون درز نکرده ولی احتمالا اونها تغییر اساسی در شکل و فرم ظاهری اون بوجود میارن، چونکه گفته شده سامسونگ روش قبلی Waterfall رو کنار گذاشته و به سراغ سیستم Agile رفته که ظاهرا کارایی بیشتری دارد. همین مساله پروسه معرفی گوشی جدید رو دوماه جلو میاندازه و باعث میشه زودتر به بازار وارد بشه.
روش Agile به این صورت هستش که جنبه های مختلف پروسه توسعه را به بخشهای کوچک تر تقسیم میکنه و سپس هر کدوم رو به سرعت برق، انجام میده. وقتیکه یک ماژول کامل میشه بلافاصله مورد آزمایش قرار میگیره، نه تنها این پروسه سریعتر انجام میشه بلکه اگر به تغییری هم احتیاج داشته باشه خیلی راحت تر انجام میشه.
ولی روش Waterfall دقیقا برعکس اون هست.
احتمال وجود خطا در اون خیلی کمتره چرا که به سیستم سفت و سختی مربوط هست که وقتی یک مرحله تکمیل میشه برای ایجاد تغییر از سخت به غیر ممکن به عقب برمیگرده.
اگر به گفته AsiaToday، سامسونگ در حال استفاده از روش جدید Agileهست، کاملا منطقیه که انتظار داشته باشیم زمان ارائه Galaxy S7 جلوتر بیاد.
سامسونگ معمولا در کنگره جهانی موبایل (WMC) تمام نگاهها رو به خودش معطوف میکنه درست مثل چیزی که در ابتدای سال جاری میلادی برای Galaxy S6 و S6 Edge رخ داد.
اگر سامسونگ بتونه که رقبای خودش رو در این زمینه شکست بده خیلی سود میکنه چون که Galaxy S7 قبل از برندهای دیگه مثل LG، Sony، HTC در دست مردم خواهد بود.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

35454