۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیس، ایمنی و امنیتی در تهران

به گزارش ICTPRESS ، مدیرعامل ناجی پارس در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: 305 شرکت و 255 برند داخلی و خارجی به نمایندگی از 31 کشور جهان در قالب 475 غرفه و 10 بخش نمایشگاهی در حوزه های ستادی امکانات آموزشی و خدماتی و رفاهی شرکت دارند.
آقای اسفندیاری فرد افزود: در نمایشگاه امسال 27 غرفه حمایتی به بخش مخترعان و نخبگان تخصصی واگذار شده است و حدود 300 اثر از رده های مختلف ناجا و جامعه مخترعان کشور ارائه که 90 اثر برگزیده شد.
وی گفت: در این نمایشگاه تلاش می شود در ارتباط با شرکت های دانش بنیان، زمینه تجاری سازی اختراعات ثبت شده فراهم و هماهنگی بیشتری با مبادی داخلی برای کسب حمایت های فرادستی مراکز علمی بنیاد علمی نخبگان و انجمن مخترعان میسر شود.
اسفندیاری فرد افزود: در این نمایشگاه، جشنواره خط سفید پلیس هم پذیرای دانش آموزان است.
وی گفت: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ عمومی برگزار می شود و برنامه های متنوعی برای کودکان و همیاران پلیس دارد.
اسفندیاری فرد افزود: ارتقای تولید داخلی، ارتباط مستقیم میان تولید کننده و مصرف کننده، استفاده هر چه بیشتر از تولیدات داخلی و حمایت از تولیدات نخبگان و کارگاه های تولیدی کوچک از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه پلیس است.
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی از امروز تا 16 مهر به مدت چهار روز در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) دایر است.

نظرات : 0

ثبت نظر

71336