۱۴۰۳ یکشنبه ۲۲ مهر

فورد با ساخت خودروهای هوشمند بازار چین را هدف گرفت

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، این پول قرار است روی فناوری های در حال توسعه نظیر ارتباطات گوشی های هوشمند، اتومبیل های خودران و بهبود عملکردهای مربوط به صحبت با تلفن همراه در داخل ماشین که یکی از معضلات عمده کشور چین با ترافیک های بسیار سنگین است سرمایه گذاری شود. 
در حال حاضر فورد سرمایه گذاری سنگینی در بخش خودروسازی آمریکا و فناوری های مربوط به آن کرده و امیدوار است بتواند تجاربی که در آمریکا بدست آورده است را به بازار چین انتقال دهد. 

 


همانطور که میدانید خیلی از کمپانی های خودروسازی در بازار چین حضور دارند و همین مسئله رقابت را بسیار فشرده کرده است.
پروژه ای که فورد در حال کار بر روی آن است پروژه سینک 3 (Sync 3) نام دارد که یکی از برنامه های آن ایجاد سرگرمی در داخل ماشین است و قرار است سال آینده مورد استفاده قرار بگیرد. 
از دیگر پروژه های فورد تولید ماشینهایی با مصرف بهینه سوخت مانند Ford C-MAX plugin Hybrid و Ford Mondeo Hybrid است تا بتواند در حل مشکل آلودگی بیش از اندازه هوای چین قدم مثبتی بردارد. 
بازار چین، بازار بزرگی است و سرمایه گذاری در آن منطقی به نظر میرسد ولی باید به این نکته هم اشاره کرد که در پی رکود اقتصادی، میزان فروش خودرو در بازار آسیا با 3.4 کاهش به 1.42 میلیون دستگاه در ماه آگوست سال جاری رسید.

نظرات : 0

ثبت نظر

39244